خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خوان لاپورتا نسبت به حضور لواندوفسکی در بارسا واکنش نشان داد

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا درباره خرید یکی از بهترین مهاجمان جهان اظهار نظر کرد. او به طورضمنی حضور لواندوفسکی در بارسا را تایید کرده است.

اخبار پیرامون وضعیت رابرت لواندوفسکی مهاجم 34 ساله لهستانی بایرن مونیخ مدتی است که صدر اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا است. بهترین مهاجم حال و حاضر جهان تا تابستان سال آینده با بایرن مونیخ قرارداد دارد، با این‌حال به نظر می‌رسد که احتمال خروج او در همین تابستان نیز وجود دارد.

اولیور کان مدیر باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده است که همچنان درحال مذاکره برای تمدید قرارداد با او است. اما گویا هم‌زمان با این مذاکرات بایرن وضعیت ارلینگ هالند مهاجم جوان و گران دورتموند را دنبال می‌کند. در همین راستا حتی پیشنهاد تمدید قرارداد سه ساله‌ای که توسط مدیر برنامه‌های لواندوفسکی مطرح شده بود، توسط باشگاه رد شد.

وسوسه خرید هالند و سن بالای این مهاجم باهوش و خطرناک تردید مدیران بایرن را برای تمدید قرارداد افزایش داده است. همین موجب گردیده که دیگر تیم‌های مطرح اروپایی فرصت را مغتنم شمارند و تلاش خود را برای جذب این بازیکن را شروع کنند.

بایرن هرگز بدون پیدا کردن جایگزین مناسب بهترین مهاجم خود را از دست نخواهد داد، با اینحال از آن طرف بارسلونا جدی‌ترین مشتری لواندوفسکی، درحال انجام تمام تلاش خود برای جذب این بازیکن است.

اکنون به نظر این شایعه حضور لواندوفسکی در بارسا هر روز به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود، چراکه به نقل از ورزش سه خوان لاپورتا دیشب پس از اتمام بازی دربرابر سوسیداد در پاسخ به پرسشی درباره احتمال جذب لواندوفسکی گفت: «بله، احتمال جذب لواندوفسکی بیشتر از بقیه گزینه‌هاست.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا