خرید تور تابستان ایران بوم گردی

5 هتل لوکس ایران که باید در آن‌ها اقامت کنید

رپورتاژ آگهی

هتل اسپیناس پالاس تهران و دیگر هتل‌های لوکس و مجلل ایران، جز گزینه‌هایی هستند که حداقل یک‌بار در زندگی باید آن‌ها را تجربه کنید. اگر اهل سفر و تجربه هتل گردی هستید، می‌دانید که اقامت در هتل‌های لاکچری چه لذتی دارد. هرکدام از این هتل‌ها امکانات و تجربه خاصی به مسافران می‌دهند؛ به‌طوری‌که همیشه در ذهن آن‌ها ماندگار خواهد شد. در ادامه بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران را باهم بررسی می‌کنیم.

هتل اسپیناس پالاس تهران در بهترین منطقه

یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ایران، اسپیناس است که در منطقه‌ای بسیار خوش آب‌وهوا با 28 طبقه ساخته‌شده است. این هتل 5 ستاره دارد، همچنین انواع اتاق و سوییت با دیزاین‎های متفاوت و منظره رویایی شهر و کوه را دارد. یکی از متفاوت‌ترین سوییت‌های آن، سوییت اسکای نام دارد که در طبقات بالایی برج واقع شده و به‌صورت سرتاسری از شیشه ساخته‌شده است.

بهترین غذاهای تهران را می‌توانید در رستوران‌های کاخ اسپیناس میل کنید و نگران تنوع غذا نباشید. این هتل دارای چهار مجموعه رستوران و کافی شاپ است که هرکدام در نوع خود، برند هستند.

  • کافه سان ست
  • رستوران لاتون
  • رستوران دیبا
  • رستوران اسکای لانژ

درون این هتل مجموعه ورزشی و تفریحی وجود دارد که شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، اتاق ماساژ، اسپا، سالن بدن‌سازی و غیره است. از دیگر امکانات متفاوت این هتل می‌توان به خدمات پزشکی، اتاق بازی کودکان، آرایشگاه، فضای سبز، رستوران فضای باز، صندوق امانات، حمام سنتی، IPTV و غیره اشاره کرد.

2. هتل عباسی اصفهان

اگر به شهر زیبای اصفهان سفر کرده باشید، قطعا اسم هتل عباسی را حتی به‌عنوان مکانی دیدنی شنیده‌اید. این هتل کهن جز لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌هایی است که در ایران ساخته‌شده است و 5 ستاره دارد. معماری هتل عباسی دارای سبکی شبیه اوایل قرن هجدهم است، الگوی آن دوران صفوی بوده و جز اماکن تاریخی ایران به شمار می‌رود. هتل زیبای عباسی 225 اتاق دارد و باغ رستوران آن در ایران معروفیت دارد.

تجربه‌ای که در این هتل خواهید داشت مانند سیر کردن در تاریخ زمان قاجار و صفوی است و این به دلیل وجود انواع سوییت‌های قاجار، صفوی و پردیس است. همچنین هتل عباسی در دل اماکن تاریخی واقع شده و با بسیاری از آن‌ها فاصله کمی دارد. عمارت عالی قاپو، بازار اصفهان، کاخ چهل ستون، سی و سه پل، مسجد امام، کاخ هشت بهشت و آتشگاه همگی در نزدیکی این هتل تاریخی هستند.

امکانات خاص این هتل شامل چایخانه سنتی، آسانسور، خدمات پزشکی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، اینترنت رایگان، روم سرویس، فضای سبز، فروشگاه و غیره است. در این هتل هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال، رایگان و برای کودکان زیر 10 سال به‌صورت نیم‌بها دریافت می‌گردد.

3. هتل بزرگ شیراز

بهشت شعر و ادب ایران شیراز است و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران با نام هتل بزرگ شیراز در آن واقع شده است. این هتل بی‌نظیر 5 ستاره دارد و نمای آن به‌صورت یک کشتی در نزدیکی دروازه قرآن ساخته‌شده است. این هتل با دکوراسیونی شیک و مجلل چشم هر مسافری را در بدو ورود جلا می‌دهد و به دلیل شیشه‌ای بودن، نمای زیبایی از شهر را بر فراز تپه‌های دروازه قرآن نشان می‌دهد.

در تمامی اتاق‌های این هتل بهترین وسایل، دکوراسیون و خدمات تعبیه شده و طبق نظر مسافران روم سرویس آن بسیار عالی گزارش شده است. هتل بزرگ شیراز مانند هتل اسپیناس، دارای مجموعه‌های ورزشی و تفریحی است اما برای آقایان و خانم‌ها به‌صورت جداگانه در مجموعه‌هایی مجزا ارائه می‌شوند. استخر این هتل به دلیل معماری بی‌نظیر آن، تجربه رویایی را به مسافران می‌دهد. به‌طوری‌که دورتادور استخر از دیوارهای شیشه‌ای ساخته‌شده و چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را ارائه می‌کند.

نکته مهم در خصوص این هتل، اعمال مالیات بر ارزش‌افزوده روی قیمت نهایی رزرو و دیگر امکانات غیر رایگان هتل است.

4. هتل مجلل درویشی مشهد

بی شک یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های ایران، هتل مجلل درویشی مشهد است که تنها آتریوم شرق کشور نیز به شمار می‌رود. رستوران هتل درویشی با سقفی شیشه‌ای به‌صورت آتریوم احداث شده و فضای بی‌نظیری برای صرف غذا مهیا می‌کند. انواع امکانات این هتل شامل مجموعه آبی، اسپا، سالن بدن‌سازی، آرایشگاه، سالن ماساژ، انواع رستوران و کافی شاپ، روم سرویس 24 ساعته و معماری بی‌نظیر آن است.

اتاق‌های این هتل به سبک ایران باستان، هندی، عربی و چینی دیزاین شده، به‌طوری‌که مهمانان بین‌المللی به‌هیچ‌عنوان احساس غریبگی در آن ندارند. سالن صبحانه این هتل بسیار مجلل و بر اساس نظر مهمانان، سرویس صبحانه بی‌نظیر است.

5. هتل داریوش کیش

هتل زیبای داریوش کیش نیز مانند هتل اسپیناس پالاس تهران، دارای پنج ستاره بوده و کیفیت بالایی را در بین بسیاری از هتل‌های ایران دارد. معماری آن از ایران باستان و تخت جمشید الهام گرفته و جز مدرن‌ترین هتل‌های ایران به شمار می‌رود. مجموعه آبی، دریاچه اختصاصی، زمین‌های ورزشی، دکوراسیون مجلل، امکانات لاکچری این هتل همگی دلیلی هستند برای اینکه حتی یک‌بار اقامت در آن را تجربه کنید. ساحل اختصاصی این هتل آرامش خاصی را برای مهمانانش فراهم می‌کند.

نحوه رزرو هتل‌های لوکس ایران

هتل‌های لوکسی که در ایران قرار دارند مانند هتل اسپیناس پالاس تهران همگی دارای پنج ستاره هستند. این هتل‌ها امکانات بی‌نظیری دارند که هرکسی باید یک‌بار در زندگی آن‌ها را تجربه کند. بهترین راه برای رزرو هتل‌های لوکس ایران، مراجعه به وب‌سایت فلای تودی است. این وب‌سایت با فراهم کردن بهترین امکانات جهت رزرو هتل، سفری بی‌دغدغه را برای شما فراهم خواهد کرد. وجود فیلترهای متفاوت درون این وب‌سایت، شرایط را برای انتخاب آسان‌تر می‎کند. در فلای تودی علاوه بر امکان رزرو هتل، امکان خرید بلیط هواپیما نیز وجود دارد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نویسنده محترم، نوش جانت، امیدوارم حداقل یک هفته اقامت دو نفر در همه این هتل ها را گرفته باشی…

    5
    1
  2. اینها بیشتر به درد تو بستها می خوره که پول ما براشون بی ارزشترین پول دنیا شده به شخصه خودم دیدم یک توریست وقتی هزینه یک شب اقامت توی هتل های تهران رو شنید فکر کرد دارن بهاش شوخی می کنند و کلی خندید و باورش نمی شد هتل‌های ما اینقدر ارزون باشند
    برای قشر زیر خط فقر که کلا مسافرت از یادمون رفته

    19
    1
  3. چشم حتما این ماه که یارانه ام پرداخت کردن میرم به همه ی سر میزنم میخواین اصلا شمام بیا با هم بریم

    6
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا