خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عضو خبرگان: مساله حضور عراقی‌ها در آبادان و خرمشهر بررسی و حل شود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در خصوص بحث حضور عراقی‌ها در آبادان و خرمشهر و خرید محصولات ایرانی با پول عراقی که باعث افزایش قیمت محصولات در این دو شهر شده است، گفت: از مسوولان درخواست داریم تا مسایل پیش آمده را به صورت همه جانبه و حکیمانه بررسی و حل کنند.

آیت‌الله محسن حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بحث حضور عراقی‌ها در شهرهای آبادان و خرمشهر و مشکلاتی که در این خصوص پیش آمده است، اظهار کرد: دستگاه‌ها و برنامه‌های استعماری و استکباری وجود دارد که به دنبال آن هستند تا جو تفاهم و همکاری میان ملت ایران و عراق را مخدوش کنند، زیرا از این وحدت ضربه‌های بسیاری خورده‌اند.

وی افزود: ایجاد سوءظن و بدبینی میان دو کشور نه به سود ایران است و نه عراق و همه باید متوجه این مساله باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص بحث حضور عراقی‌ها در شهرهای آبادان و خرمشهر و خرید محصولات ایرانی با پول عراقی که باعث افزایش قیمت محصولات در این دو شهر شده است، عنوان کرد: از مسوولان درخواست داریم تا مسایل پیش آمده را به صورت همه جانبه و حکیمانه بررسی و حل کنند.

حیدری ادامه داد: اگر در بخش‌هایی اشکالاتی رخ داده است یا نقاط ضعفی وجود دارد که باید حل شود، مسوولان به این مسال توجه و نسبت به حل آن‌ها اقدام کنند.

وی در پاسخ به سوالی درباره بحث فساد حضور عراقی‌ها در شهرهای آبادان و خرمشهر، خاطرنشان‌کرد: من به صورت سر بسته و کلی عرض می‌کنم که مسوولان باید همه جهات را برای اتفاقات پیش آمده در نظر بگیرند تا بتوانند در این خصوص تصمیمات صحیحی را اتخاذ کنند.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا