خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فخرآور: آمدنیوز مال من است | روح الله زم: سند؟

«روح الله زم» از آقازاده‌های مقیم خارج کشور، بر سر کانال «آمدنیوز» با امیرعباس فخرآور، از هواداران رضا پهلوی، اختلاف پیدا کرده و گفته که اگر سندی در این باره دارد منتشر کند.

به گزارش انصاف نیوز، روح الله زم در یادداشتی تلگرامی با عنوان «تکذیب ادعاهای کذب و مکرر امیرعباس فخرآور» از چند نفری اسم برده که موسس آمدنیوز بوده‌اند؛ رسانه‌ای که بنا بر برآوردها، تحت نظر سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه (میت)، است.

بخشی از یادداشت زم در پی می‌آید:

«چندی است فردی که در خلاف‌گویی و بیان سخنان کذب شهره‌ی عام و خاص است و این صفت رذیله، باعث تفرق ایرانیان خارج از کشور از حوالی وی شده، مدعی است در تأسیس رسانه‌ی «آمدنیوز» دست به کار بوده است!

اینجانب به عنوان مؤسس این رسانه، در ابتدا «آمدنیوز» را با آقایان «نیکنام»، «اجلالی»، «شمس» و فعالیت‌های فنی آقای «شهابی» بنا نهادم که در همان ابتدا به دلیل برخی مشکلات رفتاری، از آقایان «شمس و شهابی» جدا شده و با جذب سایر دوستان دیگر، این مسیر تا کنون ادامه یافته است.

بنده ادعایی چنین گزاف را تکذیب و آن را در راستای سایر کذبیات منتشره این روزها در برخی مدیاها ارزیابی می‌کنم و از آقای فخرآور می‌خواهم هر گونه سندی دال بر کمک یا همراهی برای راه‌اندازی این رسانه و نقش خود در تأسیس آن را دارد، برای مردم منتشر کند.

چندی قبل نیز آقای فخرآور در اقدامی زشت و خلاف شخصیت یک مدعی اخلاق‌مدار و صادق، در مصاحبه‌ای با یک نشریه‌ی آمریکایی، ادعا کرد «آمدنیوز» برای اوست و او بانی انقلاب مردم ایران در دی‌ماه ۹۶ بوده است!! در همان زمان برای این عمل سخیف و دور از واقع به ایشان تذکر دادم و او بیان کرد «چون خبرنگار آمریکایی فردی ارمنی بوده، در انتقال و ترجمه سخن من اشتباه کرده است!» مقرر شد تکذیبیه را برای آن رسانه ارسال و آن را برای ما بفرستد که متأسفانه به مانند سایر رفتارهای دور شأن یک انسان مدعی و حرفه‌ای، از اصلاح این سخن اشتباه و مصادره‌ی این رسانه خودداری کرد.

شاید بشود گفت یکی از دلایل سکوت مردم ایران در داخل کشور علی‌رغم تحمل تمامی مشکلات سخت و طاقت‌فرسا، ترس و نفرت از مصادره‌ی مجاهدت‌های خونین خود توسط «تقی و نقی» باشد.

بارها گفته‌ام؛ «هر کسی باید مدعای خود را با سند اثبات کند. چه آن‌ کسی که ما را به ۴۰ مکان، زمان، کشور یا جریان سیاسی پیوند می‌دهد چه آن‌ کس که ادعایی چنین گزاف را به مخاطبان بی‌اطلاع خود ارائه می‌کند؛ ادعایی که تخم مرغ پخته نیز از فرط خنده در قابلمه به بالا و پایین می‌پرد.

هر کس هر سندی دارد که «آمدنیوز» را او بنا نهاده یا حتی یک دلار (به جز کمک‌های مردمی) به این رسانه کمک کرده، فی‌الفور منتشر کند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جالب است که روح اله زم فکر می کند اعتبار و اعتتمادش نزد آن بخش از ملت ایران که به قول او “سکوت “کرده اند بیش از موجودی مثل فخر آور است! اولا امثال زم و فخر آور گنده تر از آنها و کوچکتر از آنها بدانندکه از نظر آن بخش به زعم آنان “سکوت ” کرده همگی کارمندان و کار گزاران سرویسهای داخلی و خارجی هستند که محض رضای خدا موش نمی گیرند و هدفشان ضربه کاری زدن به ایران است به بهانه پایین کشیدن دولت و سپس حکومت ، ثانیا آن بخش ” سکوت” کرده که فهم و شعور و درکش از شرایط کشور و البته مهمتر از آن صداقت و خلوص نیت و نگرانینش نسبت به وضعیت و آینده ایران در سطحی متفاوت و بسیار بالاتر از کارمندان نامبرده است چرا باید چنین افرادی را که ناراستی ، کذب و وطن فروشی ضربه به منافع ملی برای رسیدن به اهداف جاه طلبانه و قدرت طلبانه ولو به قیمت نابودی ایران ، چاشنی و جزء لاینفک به اصطلاح “مبارزات و افشاگریها و اطلاع رسانیهایشان” است به عنوان هادی و رهبر خود بپذیرند؟!!!! آن بخش به قول اینها “سکوت ” کرده که آبدیده 32 و 57 و 88 است سره را از ناسره و جنس خوب را از جنس تقلبی تشخیص می دهند، از نظر آن بخش به خیال آنها “سکوت ” کرده اتحاد کثیف و نامبارکی میان آن مزدوران خارج نشین و منافقان و مزدوران ضد وطن داخل نشین که نهایتا به نتیجه و هدف واحدی ختم می شود ایجاد شده ، که می طلبد اعمال و رفتار هر دو گروه را با نهایت سوء ظن و تردید و بی اعتمادی و احتیاط و نگرانی زیر نظر داشت و رصد کرد تا مبادا ناغافل مملکت را به تباهی و نابودی کشند و تمام تلاشها و خون جگر خوردنهای مبارزان و دلسوزان واقعی و اصیل را به باد فنا دهند

    6
    2
  2. آقایان خوش باور می‌پندارند ملت رنج جانکاه گرسنگی تحقیر نابرابری تبعیض گرانی لجام گسیخته و… تا ابد تحمل خواهد نمود تا ایشان به حکومت فرعونی و خدا گونه شان همچنان ادامه دهند. اما در اشتباهید زیرا شما نه خدا هستید و نه فرعون. کمی صبر کنید تا فشار از حد تحمل ما بگذرد آنوقت خواهیم دید با سرنوشت ملتی بازی کردن چه عواقبی خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا