خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نتیجه‌ی ارزشیابی اساتید محرمانه نمی‌ماند»

چندی پیش کانال تلگرامی شورای صنفی کل دانشجویان دانشگاه تهران خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه ارزشیابی اساتید که در دانشگاه تهران در پایان هر ترم از سوی دانشجویان آنجام می‌شود، نتایج آن محرمانه نخواهد ماند و اساتید به نتیجه‌ی ارزیابی و حتی ریز نتایج هم دسترسی دارند، این درحالی است که مسوولین دانشگاه دسترسی اساتید به نتیجه‌ی نظرسنجی را انکار می‌کردند‌‌.

به گزارش انصاف نیوز، متن بیانیه‌ی شورای صنفی دانشجویان کل دانشگاه تهران در پی می‌آید:

از زمان شروع به کار سیستم ارزش یابی اساتید همیشه شک و شبهه‌ها و نگرانی های زیادی نسبت به دسترسی اساتید به نتایج ارزشیابی خود و تاثیر مستقیم و غیر مستقیم آن بر نتایج امتحانی دانشجویان وجود داشته است.

در صورت اعتراض فعالین دانشجویی و شوراهای صنفی و ابراز نگرانی نسبت به حفظ حریم خصوصی دانشجویان در تمامی موارد با انکار تمام احتمالات ممکنه نقض حریم دانشجو و رویت نتایج ارزشیابی قبل از تایید نهایی نمرات توسط اساتید مواجه می‌شدیم و مسوولین دانشگاهی با اطمینانی صد درصدی از عدم دسترسی اساتید به ریز نمرات ارزشیابی و ارائه میانگین نمرات ارزشیابی به اساتید خبر می‌دادند.

اما در دیدار اخیر دبیر شورای صنفی مرکزی با منبعی آگاه از اداره کل آموزش دانشگاه، دسترسی اساتید به سامانه ارزشیابی اساتید و حتی ریز نتایج هر دانشجو تایید شد.
حال سوال جدی این است که چرا تا به امروز تمامی افراد حتی تا بالاترین مقام در دانشگاه و هییت رییسه آن، به دروغگویی در این زمینه پرداخته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

یک پیام

  1. دانشگاه قم هم نتایج ریز ارزیابی رد به استادها داده و باعث شد درسی که فکر میکردم حداقل ۱۸ بشم استاد منو بنداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا