خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زنگنه در افق یا انصاف

انصاف نیوز آمادگی خود را به اطلاع بیژن زنگنه رسانده است تا در صورتی که شبکه‌ی افق صداوسیما قرار قبلی حضور او در دوشنبه ساعت ۱۰ شب را لغو کرد، در همان زمان با او به‌صورت لایو درباره‌ی کرسنت مصاحبه کنند.

وزیر نفت سابق چند روز پیش در توییتر نوشت که «قرار شد دوشنبه اول آذر، ساعت ۲۲ در شبکه افق برنامه جهان‏‌آرا حاضر شوم و درباره پرونده کرسنت توضیح بدهم. از رئیس محترم صدا و سیما می‌خواهم که در اولین فرصت شرایط حضورم در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو را نیز فراهم کنند تا نسبت به اتهامات مطرح‌شده در این برنامه هم روشنگری کنم.»

اما توییتر شبکه‌ی افق فردای آن روز نوشت: «‏مخاطبان همیشه همراه شبکه افق؛ به اطلاع می‌رساند آقای زنگنه وزیر سابق نفت، درخواست حضور در برنامه جهان آرا را مطرح کرده‌اند. با توجه به پرونده قضایی مفتوح درباره کرسنت در حال بررسی امکان قانونی اجابت حضور ایشان هستیم.»

انصاف نیوز شنیده است که ادعای توییتر شبکه‌ی افق واقعیت ندارد و درخواست از سوی این شبکه بوده است نه از سوی آقای زنگنه.

تا ساعت انتظار این خبر، هنوز مشخص نیست که آیا شبکه‌ی افق این برنامه را لغو کرده و یا قرار است که این برنامه برگزار شود.

زنگنه در سال‌های اخیر بارها در واکنش به جنجال‌ها گفته است که حرف‌های ناگفته‌ای درباره‌ی ماجرای کرسنت دارد و مدعیان امروز را مقصران آن می‌داند.

کرسنت نام شرکتی اماراتی است که طی قراردادی قرار بود برای ۲۰ سال از ایران گاز دریافت کند اما اعتراضات در داخل به قیمت پایین گاز توافق‌شده مانع از عمل به تعهدات این قرارداد از سوی ایران شد. به همین دلیل، این شرکت اماراتی در دادگاهی بین‏‌المللی به‌دنبال دریافت غرامت از ایران است که ممکن است به میلیاردها دلار هم برسد.

روزنامه‌ی دنیای اقتصاد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خدا رحمت کنه مرحوم کیومرث فومنی(گل آقا)را، ایشان درهفته نامه گل آقا ستونی داشت با تیتر(پس چی شد؟)که مسئولین را با ارائه سابقه رسانه ای از حرفها وقولهاییکه داده بودند مستقیما مخاطب قرارمیداد وازآنها پاسخ میخواست بنظرمن درانصاف جای چنین ستونی خیلی خالیه تا مسئولین بدانند کسی پیگیر قولهای داده شده اینها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا