خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حاشیه‌های دیدار پرسپولیس و نساجی قائمشهر

سرمربی پرسپولیس از اینکه نکونام با داور چهارم صحبت می‌کرد عصبانی شد و به این مسئله اعتراض کرد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی با نتیجه دو بر یک به سود قرمزهای تهران به پایان رسید.

در نیمه‌ دوم این دیدار علی علیپور بعد از گلزنی علاوه بر هواداران پرسپولیس، برای هواداران نساجی هم دست تکان داد و به نوعی به آنها ادای احترام کرد.

در صحنه اخراج بازیکن نساجی، نکونام و مجیدی به همراه دیگر نیمکت نشینان این تیم به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند و نکونام به درون زمین هم رفت تا عصبانیت خود را اینگونه نشان دهد.

بعد از تعویض شدن محمد عباس زاده، هواداران تیم پیشین او یعنی پرسپولیس به شدت او را مورد تشویق قرار دادند.

هواداران نساجی بعد از عقب افتادن تیمشان از پرسپولیس تا انتهای بازی فقط نظاره گره بازی بودند.

همانند نیمه اول، سرمربیان هر دو تیم تمامی دقایق بازی را ایستاده و در کنار زمین تماشا و نکات لازم را به شاگردان خود گوشزد کردند.

بعد از اعلام پنالتی به سود نساجی نکونام به سمت داور چهارم رفت تا به او نکته ای را گوشزد کند که همین موضوع اعتراض برانکو را به دنبال داشت.

بعد از پایان مسابقه و هنگام خروج بازیکنان از زمین، برخی از بازیکنان دو تیم با هم درگیری مختصری پیدا کردند که این موضوع با دخالت اعضای دو تیم به پایان رسید.

هواداران نساجی بعد از شکست تیمشان در ورزشگاه ماندند و بازیکنان تیمشان را تشویق کردند.

هواداران پرسپولیس و نساجی به صورت مشترک مرحوم هادی نوروزی را مورد تشویق قرار دادند.

به گزارش ایسنا، نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نساجی قائمشهر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

قبل از شروع بازی بازیکنان پرسپولیس به سمت نیمکت نساجی رفتند و با جواد نکونام و دیگر نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کردند.

حدود ۶ هزار هوادار نساجی در ابتدای بازی برای تماشاگران رقیب کری خوانی کردند.

به مناسبت ایام محرم هواداران پرسپولیس، دو پارچه نوشته بزرگ را که بر روی آنها “ یا ابوالفضل العباس(ع) ” و “ یا سید الشهدا(ع) “ نوشته شده بود، به نمایش در آوردند.

در اکثر دقایق نیمه اول سرمربیان دو تیم بازی را از جایگاه ویژه مربیان در کنار زمین دنبال کردند.

برخی تصمیمات داور که به ضرر پرسپولیس بود اعتراض هواداران این تیم را به دنبال داشت.

در لحظه سر دادن شعار “نوروزی، روحت شاد” هواداران نساجی، هواداران پرسپولیس را همراهی کردند.

در یکی از صحنه ها که داور به سود پرسپولیس خطا اعلام کرد، نکونام به داور چهارم معترض شد و همین موضوع اعتراض هوادار پرسپولیس به سرمربی نساجی را در پی داشت.

در اواخر نیمه اول بار دیگر این اتفاق رخ داد و این بار هواداران پرسپولیس علیه نکونام شعار سر دادند.

بهداد سلیمی، قهرمان وزنه برداری، اواخر نیمه اول برای تماشای بازی وارد ورزشگاه شد و به جایگاه ویژه رفت.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر، بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس، درنشست خبری، گفت: به نظرم تیم ما خوب بازی کرد. می‌دانستیم روی توپ‌های بلند، پرسپولیس خطرناک است. ما دو گل از همین ناحیه خوردیم. در کل عملکرد تیم ما خوب است. یک سری اتفاقات افتاد که دست به دست هم داد تا ما شکست بخوریم.

او در مورد اعتراضاتش به داوری هم گفت: من حس نمی‌کردم داوری علیه ما است. در صحنه اخراج یک کارت الکی به بازیکن ما دادند. در این صحنه داور نمی‌خواست بازیکن ما را اخراج کند اما داور چهارم به او گفت تا بازیکن ما اخراج شود. این مشکل را در بازی با تراکتورسازی هم داشتیم و ما متاسفانه به داوری اعتراض نکردیم. داوری او خوب بود اما در صحنه اخراج قطعا اشتباه کرد. در صحنه پنالتی ما، باید به بازیکن آنها کارت می‌داد اما داور چهارم این موضوع را به او نگفت. بالاخره باید یک سری اتفاقات بیافتد تا همه خوشحال باشیم.

سرمربی نساجی درباره اتفاقات پایانی بازی اضافه کرد: بازیکنان ما در حال بحث بودند و من هم به تیم حریف گفتم بازیکنانشان را به رختکن ببرند تا مشکلی پیش نیاید.

نکونام در مورد شرایط تیمش گفت: ما هنوز لیستمان را پرنکرده ایم و جای خالی برای جذب بازیکن داریم. با این دلار نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم. بازیکنانی از زمان بازی در اوساسونا می‌شناختم اما با این قیمت‌ها سخت است که به ایران بیایند. در نیم فصل دوم قطعا بازیکنانی به ما اضافه می‌شوند. ما مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم. تیمی که الدحیل را در قطر اذیت کرد. ما حریف را اذیت کردیم و من از عملکرد تیمم در این بازی راضی هستم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر نساجی گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از هوادارنمان تشکر می‌کنم. یک بار دیگر نشان دادیم که باید به خودمان تکیه کنیم. می‌دانستیم بازی سختی است چون نساجی تیم خوبی است. قبل از بازی با الدحیل، برد در این بازی مهم بود. می‌دانستیم نه بیرانوند و نه بشار را در اختیار نداریم. این برد می‌توانست و باید قاطعانه‌تر اتفاق می‌افتاد چون شانس‌های زیادی داشتیم. این بازی باید با ۵ گل اختلاف به پایان می‌رسید. به بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان تبریک می‌گویم. فردا در تمرین مشخص می‌شود که وضعیت بازیکنان چگونه خواهد بود.

او در مورد حواشی این بازی و ماجرای حضور جاسوس درتمرین نساجی هم اظهار کرد: این وظیفه ما نیست. تیم‌ها هم رفتار ورزشی و هم غیر ورزشی دارند. واضح بگویم من و پرسپولیس برای خیلی‌ها مزاحم هستیم. همه دوست دارند پرسپولیس را ببرند. هم جوانمردانه و هم به روش‌های دیگر. این حق آن‌هاست که ما را ببرند. متاسفانه در این بحث ما وضعیت مشابهی با دیگر تیم‌ها نداریم. آن چیزی که مشخصه پرسپولیس است، مسابقه، جنگ و احترام به تیم حریف است.

او در مورد وضعیت بشار رسن هم توضیح داد: متاسفانه او در بازی ملی در دقیقه ۵ به خاطر مصدومیت تعویض شد. وضعیت ما خوب نیست اما تا دوشنبه فرصت هست. حیف است که او را نداشته باشیم چون در فرم خوبی قرار داشت. او روزانه دو بار برای درمان به کلینیک می‌رود. ما امیدواریم اما وضعیت خیلی جالب نیست.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعویض ماهینی هم اظهار کرد: ماهینی از ناحیه پا احساس ناراحتی می‌کرد. از طرفی مهم‌ترین بازی ما دوشنبه است. سعی کردم او را برای بازی بعدی حفظ کنم.

برانکو در مورد داوری هم بیان کرد: شما چه فکری راجع به داوری می‌کنید؟ آیا پنالتی بود؟ من باید صحنه را دوباره ببینم. من مربی هستم و هر روز در حال داوری کردن هستم. هم خوب و هم بد، تا بازیکن را برای اینگونه وضعیت ها آماده کنم. مربیان این توانایی را دارند که خوب داوری کنند. نمی‌توانند ما را به این سادگی فریب دهند. در دقیقه سه باید یک پنالتی برای ما می‌گرفتند چون توپ به دست بازیکن نساجی برخورد کرد. اما این برای پرسپولیس کافی نیست. شاید اگر مچ دست بازیکن حریف می‌شکست داور پنالتی می گرفت.

او در مورد شرایط تیمش هم گفت: مهاجمان در برهه‌ای از زمان توپ‌هایشان گل نمی‌شود. علیپور سه گل زده است و چندین گل نزده است. برای علیپور بهتر است که توپ را به بیرون بزند تا اینکه اصلا در موقعیت قرار نگیرد. ما در تمرینات روی ضربات آخر کار می‌کنیم و مهاجمان ما زحمت می‌کشند. در این بازی هشت موقعیت گل داشتیم. همه برای قهرمانی تلاش می‌کنند و همه وقتی برابر قهرمان بازی می‌کنند، می‌خواهند بازی را ببرند. این عادی است اما باید به روش ورزشی این کار را بکنند. من به خاطر این ناراحت بودم. ما از هیچ کس کمکی نمی‌خواهیم. در این دو سه سال اخیر با زحمت خودمان به موفقیت رسیده‌ایم. نمی‌خواهم اتفاقات سه سال اخیر را آنالیز کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی کردن تیمش با سیستم دلخواه هوادارن پرسپولیس به خاطر نبود بشار رسن هم اظهار کرد: کیفیت بازیکنان ما تعیین کننده نوع بازی ما است. وقتی با لوزی بازی می‌کردیم عده‌ای ایراد می‌گرفتند و وقتی خطی بازی می‌کردیم برخی گفتند چرا با سیستم لوزی بازی نمی‌کنید. . وضعیت بازیکنان و کادر تعیین کننده سیستم بازی ما است. ما به این سیستم ها مسلط هستیم و این نشان دهنده کیفیت ما است. سیستم ما به حریف‌مان هم بستگی دارد اما به طور کلی تیمی هستیم که خودمان را با تیم حریف تطبیق نمی‌دهیم و کار خودمان را می‌کنیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه از باشگاه نساجی مازندران به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد.

پندار خمارلو بعد از پیروزی دو بر یک پرسپولیس برابر نساجی از تیم مازندرانی انتقاد کرد و پیش از آغاز صحبت‌های برانکو ایووانکویچ در نشست خبری گفت: متاسفانه در تونل ورزشگاه آزادی اتفاقاتی افتاد انگار ما مهمان بودیم و تیم نساجی میزبان این بازی بود. کادر فنی تیم نساجی با پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس درگیر شد. داور بازی هم به طاهرخانی توهین کرد.

او افزود: نخواستیم به خاطر صحبت‌های قبل از بازی مبنی بر حضور جاسوس پرسپولیس در زمین نساجی تنشی ایجاد کنیم و مدارا کردیم با این حال قطعا به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق شکایت خواهیم کرد.

سیدجلال حسینی با بیان اینکه به سختی توانستند نساجی را با حساب دو بر یک شکست دهند، اظهار کرد: این تیم قلدر است و ما را دچار مشکل کرد. اما خدا رو شکر توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

او با تاکید بر اینکه رضا کرمانشاهی داور مسابقه اشتباهات بسیاری را در طول بازی مرتکب شد، گفت: ضربه بازیکن نساجی مستحق کارت قرمز مستقیم بود. باید این بازیکن در دقیقه ۲۰ اخراج می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و ما دچار مشکل شدیم.

کاپیتان پرسپولیس دیدار با الدحیل را دشوار و سخت عنوان کرد و افزود: بشار رسن مصدوم است و سیامک نعمتی، حسین ماهینی و احمد نوراللهی را نداریم. کار خیلی سخت است.

بعد از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل نساجی قائمشهر شجاع خلیل‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به صحنه برخورد کامیابی‌نیا و بازیکن نساجی که منجر به اعلام خطای پنالتی به سود یاران جواد نکونام شد، اظهار کرد: داور دید خوبی نسبت به این صحنه نداشت و در اعلام تصمیم درست دچار اشتباه شد.

او با ابراز رضایت از کسب سه امتیاز این دیدار گفت: خدا را شکر سه امتیاز این بازی را کسب کردیم و بازیکنان روحیه بالایی از این پیروزی گرفتند.

مدافع پرسپولیس درباره دیدار تیمش با الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: با حمایت هواداران برای پیروزی در این دیدار به میدان می‌رویم. البته بازی بسیار دشواری خواهیم داشت.

خلیل‌زاده با بیان اینکه سوپرجام حق پرسپولیس است، خاطرنشان کرد: ما برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم و برای شرکت در این مسابقه راهی تهران شدیم اما استقلال در همان زمان در ترکیه حضور داشت. معلوم است که باید سوپرجام را به ما بدهند.

مدافع مرکزی پرسپولیس با اشاره به محرومیت تیمش در فصل نقل و انتقالات افزود: به دلیل محرومیت نتوانستیم بازیکنی را جذب کنیم اما خدا رو شکر در نیم فصل نخست تاکنون نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم.

او در پایان گفت: نساجی تیم شهر من است و امیدوارم نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کند.

مدافع پرسپولیس با تمجید از هواداران نساجی قائمشهر معتقد است حضور چنین هوادارانی موجب زیباتر شدن بازی‌های لیگ برتر می‌شود.

محمد انصاری پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل نساجی قائمشهر با اشاره به حضور پرتعداد هواداران قائمشهری در ورزشگاه اظهار کرد: حضور هواداران موجب زیباتر شدن بازی شده بود. اگر همه بازی‌ها به این شکل باشد، شاهد بازی‌های زیبایی در لیگ برتر خواهیم بود.

او درباره اخراج علی شجاعی بازیکن نساجی خاطرنشان کرد: من از صحنه خطا دور بودم. نمی‌دانم دلیل اصلی اخراج چه بود.

مدافع چپ پرسپولیس با بیان اینکه تمام تلاش خود را مقابل الدحیل خواهند کرد، گفت: حتی استقلال هم شانس صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارد. امیدوارم ما به مرحله بعد صعود کنیم و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

مربی نساجی قائمشهر به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت و او را دلیل اصلی بالا گرفتن تنش‌ها میان عوامل دو تیم پرسپولیس و نساجی دانست.

مهدی هاشمی‌نسب دستیار جواد نکونام در نساجی قائمشهر پس از شکست دو بر یک تیمش برابر پرسپولیس با طعنه زدن به نحوه عملکرد رضا کرمانشاهی داور بازی گفت: قضاوت داور عالی و خیلی خوب بود. دست داور درد نکند.

او در واکنش به خبرنگاری مبنی بر اینکه سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ خواهان مصاحبه نکردن با خبرنگاران است، به فتاحی گفت: من چیزی نگفتم. پسر خوبی شدم.

مربی نساجی درباره افزایش تنش‌ها و درگیری مربیان و در نهایت عصبانیت عوامل هر دو تیم از جمله سرمربیان گفت: همه این موضوعات به خاطر مشکلات داوری بود. هم تیم برنده یعنی پرسپولیس و هم ما از داوری ناراحت بودیم.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سوال که تیمش را مستحق پیروزی در این دیدار می‌داند، گفت: مستحق برد نه اما مستحق باخت هم نبودیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا