خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصاحبه‌های زنجیره‌ای پیامرسان‌های داخلی برای حذف رقیب!

پیامرسان های داخلی که با وجود حمایت های همه جانبه دولت و برخی نهادهای نظارتی همچنان با بحران جذب کاربر مواجه است، شیوع اظهارات عجیب و غیر واقعی در خصوص هاتگرام و تلگرام طلایی را کلید خورده است.

شنیده‌های خبرنگار کانال تگ حاکی از آن است که مدیران برخی پیام رسان های داخلی این روزها در مصاحبه‌هایی زنجیره ای و هدفمند با هدف بزرگنمایی کلاینت‌های هاتگرام و تلگرام طلایی، موضوع پول مجازی را برجسته می کنند تا مسیر را برای حذف این پیام رسان کلاینت بومی مورد علاقه مردم و فعالیت خود هموار کنند. مدیران پیام رسان‌های آی گپ، ایتا و گپ در روزهای گذشته، در مصاحبه هایی درباره این موضوع انجام داده‌اند که در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی پخش شده است.

این در حالی است که چندی پیش در اطلاعیه تلگرام آمده بود که “پول مجازی تلگرام” شامل 6 کشور تحریمی ازجمله ایران نمی‌شود؛ درواقع تلگرام به افرادی که تحت تحریم های سازمان ملل، اتحادیه اروپا، آمریکا و یا انگلستان قرار دارند، اجازه نمی‌دهد که در ارائه اولیه سکه در شبکه باز تلگرام مشارکت کنند. به این ترتیب ایرانیان نمی‌تواند پول مجازی “گرام” که توسط تلگرام توسعه داده شده را خریداری کنند و چنانچه “گرام” از طریق کاربران ایرانی تبادل شود، تلگرام با جرایم سخت نقض تحریم رو به رو می شود.

مدیر پیام رسان گپ گفته است: ربات‌ها زمینه‌چینی برای خرید طلای مجازی تلگرام می‌کنند و این قسمت ترسناک برای کشور ما خواهد بود زیرا به محض فعال شدن نامحسوس امکان خرید و فروش طلایی مجازی در بات‌ها، به احتمال زیاد در کمتر از چند روز میلیاردها تومان پول کشور به واسطه بات‌های خرید و فروش طلا تبدیل به طلای مجازی شود لذا باید هوشیارانه و با دقت‌نظر به دنبال راهکاری برای آماده شدن جهت مقابله با این اقدامات بود.

او درباره اینکه آیا این ربات‌ها و در آینده ارز رمزنگاری شده تلگرام «گرام» قابلیت فعالسازی روی پوسته‌های ایرانی نظیر “هاتگرام” و “تلگرام طلایی” را هم دارد، گفت: بله؛ درباره قابلیت پرداخت که اخیراً ایجاد شده روی پوسته‌های ایرانی نیز اعمال شده است.

این اظهارات در حال مطرح میشود که طبق بررسی کارشناسان سایبری اساسا فعال شدن سکه تلگرامی بر روی هاتگرام و تلگرام طلایی غیر ممکن است.

مدیر پیام رسان آی گپ نیز در توییتی عجیب نوشته است: اگر قرار است پوسته‌‌هایی از تلگرام در کشور فعال باشند چه دلیلی داشت که تلگرام را فیلتر کردند.

مدیر پیام رسان ایتا نیز در ادامه مصاحبه‌های زنجیره ای گفته است: تلگرام می خواهد ارز دیجتال خود را تحت عنوان «گرام» وارد سیستم کند و به زودی دسترسی هات گرام و تلگرام طلایی و نرم افزارهای مشابه را قطع می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این مردم ما نمیدانم چشان است که پیام رسانهای بی امنیت بیگانه را به پیام رسانهای بومی که امنیتشان را […] و دیگر نهادهای مخلص و انقلابی با نظارت مستمر تامین میکنند ترجیح میدهند

  2. نحوه حمابت از این پیام رسانه‌ای نمونه واضحی از رانت، ویزه سازی و ویژه خواری و ژن خوب سازی ایتالیا به هکبن دلیل بدنه جامعه نمی پذیرد اینها را.
    اگر واقعا هدف پیام رسان داخلی است معاونت علمی یک جایره بزرگ بگذارد تا تمام طرفیت دانشحوبان هیات های علمی ذیربط بتوانند خود را عرضه کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا