خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش‌ها به احمد خمینی در وی‌آی‌پی عزاداری حسینی

«احمد خمینی» فرزند سیدحسن خمینی، که برخی رفتارهای او حاشیه ساز شده، این بار حضورش در بخش وی‌آی‌پی مراسم هیات خادم الرضا در قم با واکنش‌های منفی بسیاری در فضای مجازی روبرو شده است.

به گزارش انصاف نیوز، انتشار عکس‌های نشستن احمد خمینی زیر کولر در بخش وی‌آی‌پی هیات که پوششی شیشه‌ای دارد و از سینه‌زنان جداست، پس از توضیح او که گفت آن جایگاه مربوط به «روحانیون درجه یک و دو قم» است و «اون بالا معممین میشینن که لباسشون چون زیاده باعث گرمازدگی نشه»، با واکنش‌های تندتری هم همراه بود.

او در صفحه‌ی شخصی خود نوشت: «اگر واقعا براتون سواله پاسخ میدم برادر عزیزم که اینجا قم هست مراسم خادم الرضا. پایین جلسه همه سینه می‌زنند . اون بالا معممین میشینن که لباسشون چون زیاده باعث گرمازدگی نشه و البته جایگاه ویژه هم هست و تمام روحانیون درجه یک و دو قم شرکت می‌کنند و اینجا جماران نیست (همونطور که در عکس هم هستند و در شب‌های دیگر بیشتر هم خواهند بود) اما قطعا کوچک‌تر از آنم که بخواهم اونجا بشینم. خلاصه مهم نیست که حق الناس و تهمت است یا نه اما گفتم شاید مهم باشد».

 

واکنش‌ها در توییتر

سعید صراف: این احمد خمینی [اگه به] هیئت‌های بازار بیاد سفره غذا رم نمیدن پَهن کنه! تهش اگه بتونه یه کتری بزرگ آب دستش بگیره سقا شه، این هیئت/کنسرت واره‌های دست ساز ج.ا براش این جایگاه‌ها رو تعبیه کرده، تره هم بارش نمیکنن مردم عادی مذهبی ایران.

 

مسعود قالیباف: اگه vip نشینی بده، واسه همه بده… نه فقط سید احمد خمینی… یادم نمیاد کسی به vip نشینی آیت الله هاشمی شاهرودی انتقادی کرده باشه…  هیات جواد مقدم، محرم سال ۹۲

 

فائزه اکبرشاهی: بیشتر جان مایه‌ی انقلاب ما برچیدن همین خوی اشرافیگری و “ویژه سالاری” بود با حرکت و مدیریت امام خمینی(ره)… اما حالا بعد از ۴۰سال یادگارانش “نام خمینی” را به بازی گرفته‌اند! [عزاداری یادگار یادگار یادگار در جایگاه مخصوص…!]

علی چاهه: روز عمامه گذاریش انتقاد کردیم. دوستان گفتند چون بابات سید حسن نیست اینجوری میگی. حداقل آداب و رسوم رو یادش بدید که وقتی احساس بزرگی میکنه و میره هیئت بشینه کنار مداح. البته تقصیر خودش هم نیست به خاطر بودجه مملکته که شفافیت در آن نیست.

 

فرناز: درجه یک درجه دو؟! نکشیمون آقازاده درجه یک! اگه بابات یه بار زده بود در گوشت دیگه چرت و پرت تلاوت نمیکردی […]

 

محمد خجسته: وای به حال اصولگرایان کاسبی که از نشستن سید احمد خمینی در vip هئیت میگویند ولی عکس مرد مرموز سیاست ایران را در همان مکان سانسور میکنند!! آیا کاندید جریان قدرت، مافیا و ثروت برای انتخابات ۱۴۰۰ از امروز انتخاب شده است؟

 

صادق حسینی: جشن عمامه گذاری سلیبریتی و VIP طور و حضور  #احمد_خمینی در VIP هیات؛ نشان داد روحانیت در شاخه حسن خمینی به پایانش رسیده؛ مگر علی و یاسر؛ نام امام خمینی را زنده نگه دارند.

واکنش‌ها به احمد خمینی در وی‌آی‌پی عزاداری حسینی
سیدعلی خمینی در همین جایگاه در گذشته

حمیدرضا عبدالمنافی: اشتباه نگیرین اینجا آکروپلیس شهر آتن نیست، حسینه شماره ۲ جماران است؛ و این شخصیت در جایگاه ویژه هم آلکینوئوس پادشاه یونان باستان در حال دیدن مبارزه زندانیان نیست. ایشان سید احمد خمینی ولیعهد جماران نشین است در حال دیدن مراسم عزاداری امام حسین (ع)

 

محمدمهدی محرمی: تصویر اول از چپ: احمد خمینی آخوند درجه یک قم و تهران و حومه! در حال اقامه عزا بر امام حسینی که اهل مذاکره و… بود. تصاویر دیگه: آیت الله بهجت صلوات الله و سلامه علیه.

مرحوم آیت الله بهجت
مرحوم آیت الله بهجت

محمدصالح: شما بیا عسلویه لباس ساده بپوش هیچ کاری هم نکن فقط ساعت ۱۲ یه چرخ تو شهر بزن، اونموقع #گرمازدگی رو درک میکنی شاید بفهمی کارگری که ۹ماه سال تو شرجی و دمای ۴۰ درجه زیر چادر برزنتی جوشکاری میکنه چه حالی داره؟ تازه حقوق ناچیزش ۶ ماه عقب افتاده برعکس بودجه میلیاردی شما #احمد_خمینی

 

امیر نجفی: شماها همتون به احمد خمینی انتقاد کردین ولی به نظر من اون هیئتی که VIP داره رو باید از بیخ و بن جمع کرد.

 

علی اصغر شفیعیان: هی می‌گوییم انشالله گربه است اما نیست. این عین واقعیت #احمد_خمینی است، #اشرافیت + #ژن_خوب. #ما_اصلاح_طلبان نگرانیم که بخشی اقلیت به نام اصلاح طلبی از این رفتارها دفاع کنند

حاج آقا: یعنی علما که روضه میگیرن و بین همون عزادارا میشینن لباسشون کمه؟! یا #گرمازده نمیشن؟!؟! یا چی؟!

 

فراز صادقی: #سید_احمد_خمینی نتیجه امام خمینی نشان داد که #توهم خود بزرگ بینی و خود برتر پنداری را از بعضی مسئولان نظام خوب آموخته و گرنه چه فرقی بین یک جوان تازه ملبس شده روحانی با سایر جوانان حاضر در مراسم عزاداری امام حسین ع است؟

 

احسان اشرفی: این همان جایگاه معروف vip هست که الان به واسطه احمد خمینی معروف شده. جایگاهی که میزبان هاشمی شاهرودی، مقتدی صدر، ایت الله سعیدی و …. بوده است. نقدی که جناحی باشه به هیچ جا نمیرسه! قابل توجه دوستان حرب اللهی

محمد مساعد: #احمد_خمینی در توضیح لُژنشینی‌اش گفته ما معمم‌ها لباسمان زیاد است آن بالا می‌نشینیم که گرمازده نشویم. تازه اینجا که ما نشستیم «جایگاه ویژه»ای نبود که روحانیون درجه یک و دوی قم اونجا می‌شینن. بقیه هم که پایین سینه می‌زنن. از «جامعه بی‌طبقه» رسیدن به #عزاداری_طبقاتی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مسخره گی و انحطاط را بنگرید صاحب مجلس vip برپا می کند یک طلبه امثله خوان را در ان جای میدهد حتما حق الزحمه مداحش را هم نجومی خواهد پرداخت چه منظره اشفته و مضحکی حتما مداح والا مقام (اناره ال… برهانه) از گرما و تشنگی امام و یارانش و وفاداری ابالفضل خواهد گفت و ان یکی بالا قطراتی اشک را هم خواهد ریخت…… والله علی العظیم پدر مادر هزاران بار ما ما ما ما ما متهمیم… فرزندانم من را ببخشید…..

    1. آخه ملت تو رو به خدا به پیر به پیغمبر فریب این جناح بازی ها و تعصب ها رو نخورید. یه روز این جناح یه روز اون جناح یه روز این تیم یه روز اون تیم. راحت دارند مردم رو بازی میدند و کار خودشون رو پیش می برند. یک روز میگن فلان رئیس فلان نماینده یا فلان آقازاده این کار رو کرد، بعد با همین ترفندهاشون، بعد چند روز همه چی فراموش میشه. بابا خیلی از این ها اگه اسلام واقعی پیاده بشه باید اعدام بشن یا حداقل دستشون قطع بشه. این دست اندازی تو بیت المال هست. مگه این ها از اول چی بودن که به اینجا رسیدن، به خدا آدم دستش به جایی بند نیست وگرنه همه رو باید اعدام کرد. این ها از اون کسانی که خلخالی اول انقلاب بدون محاکمه اعدام کرد صد پله بدترند. تا کی باید تو این سایت و اون سایت این مطالب رو بخونید بعد به جدال های لفظی متعصبانه که هیچ نفعی به حال شماها نداره و فقط اونا دارن سودش رو میبرند ادامه بدید. یا یک بار برای همیشه باید مردم واقعا به این بازی ها و آقازادگی ها و دست اندازی به بیت المال پاسخ قطعی و واقعی بدهند تا ریشه کن بشه یا تا ابد همین وضع هستش. واقعا آدم متاسف میشه برا بعضی ها، البته دیگه کار از تاسف هم گذشته. این پسر بچه ای که تازه پشت لبش سبز شده وقتی نمیتونه مثل آدم تو یک عزاداری که علمای بزرگ خیلی متواضع و خاکی توش شرکت می کردند، حضور داشته باشه، بعدها یکی از همین هایی میشه که دارن لطمه می زنند. البته اگر همین الان هم لطمه نزنه. اون از باباش که کاخ حرم امام خمینی رو با پول بیت المال و به اسم حفظ ارزش های امام ساخت این هم از دست گل های روز به روز آقازاده اش. شما که میگی این لطمه ای نمیزنه یا از خودشونی داری افکار رو منحرف میکنی یا خیلی … . هیچ فرقی هم بین هیچ جناحی وجود نداره و هرکی حرمت عزاداری و مردم رو نگه نداره باید باهاش برخورد بشه، میخواد شاهرودی باشه میخواد این نوگل تازه شکفته که خیلی زود پاش رو گذاشته رو گاز داره تخته گاز مسیر اشرافی گری و آقازادگی رو طی میکنه. در این سال ها همه جناح ها و گروه ها و … نشان دادند که همشون سر و ته یک کرباسند و فقط دارند مردم رو به بازی میگیرند. این که یکی بیاد بگه پس اونا چی او اونا بگند پس اینا چی فقط بازی دادن مردم تا دوباره به گند کاری خودشون ادامه بدهند. حیف فحش که آدم نثار این ها کنه. مثلا اومدن دین مردم رو درست کنند، اون یک ذره اعتقادی هم که داشتند دارند اربین می برند به ویژه وابستگان کسانی که خودشون سردم دار این قضیه بودند. تو رو خدا با بازنشر قسمت های اصلی این مطلب بیایید برای همیشه ریشه تعصب های الکی که دیگران سودش رو می برند خشک کنیم و همه بدون هیچ نگاه حزبی و متعصبانه علیه افرادی که به هر طریقی دارند از امکانات و بیت المال به ناحق استفاده می کنند متحد بشیم.

  2. گفته ایست از حضرات معنونین……اقا باشی ولی اقا زاده نباش……….اقاسید حسن عزیز قدری مواظب باش …شیاطین زخم خورده مترصد فرصتند…….

    3
    1
  3. فراتر از سيداحمد خميني بايستي فكري به حال انحطاط در تمام سطوح جامعه كرد. مكلا و معمم هم ندارد. فقير و غني هم به گونه اي ديگر.

  4. در هر حال سرمایه و دارایی خداوند متعال در زمین برای استفاده بندگان خوبش وجود دارد و برای همین در همه ادیان، تلاش و کوشش برای کسب رفاه و آسایش و راحتی در زندگی، به بندگان خدای بزرگ سفارش شده.
    بزرگان و کریمانی همچون امام خمینی(رحمه الله علیه) که پای جای پای معصومین و بزرگان دین گذاشته اند،‌خودشان در سادگی و قناعت زندگی می کنند اما با علو همت و بزرگزادگی خدادادی شان، مردم را در رفاه و آسایش و راحتی می خواهند. اما ……………….. امان از مردمان تنگ نظر چشم تنگ و بخیل که در ظاهر اما …………..

  5. این روزها به لطف آن پسرک (ساشا سبحانی) گوشه هایی از زندگی آقازاده ها را در دیار کفر می بینیم. یعنی همان جایی که پدران و مادران این اراذل و اوباش فرزندان ما را از صبح تا شب وادار می کنند که بر علیه اش شعار «مرگ بر …» سر بدهند. این روزها بغض دائم گلویم را می گیرد و با خود فکر می کنم چه جوانان رعنایی را از دست دادیم تا این اراذل و اوباش در دیار کفر تمام مرزهای وقاحت و … را پشت سر بگذارند. به والله قسم، اگر بار دیگر خدای ناکرده جنگی در بگیرد، فرزندم را در هفت سوراخ پنهان می کنم و نمی گذارم او هم مثل من و امثال من جوانی اش را مفت ببازد.

  6. خدا لعنت کنه کسانی که ذهن مردم رو با یک روی صندلی نشستن یا جلوی کولر نشستن درگیر میکنن و اونقدر خودشون رانت و رشوه و ربا و مال مردم میخورن که کم مونده منفجر شن خدا لعنت تون کنه ////این نشستن سید به کجا لطمه زده که اقایان فضلا بیخودی حاشیه میسازن

    1
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا