خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلنوشته‌ی عضو جهاد دانشگاهی با حسن روحانی

متنی با عنوان «دلنوشته‌ی یک عضو جهادی از خانواده‌ی جهاد دانشگاهی با منتخب ملت ایران حسن روحانی» که به انصاف نیوز ارسال شده در پی می‌آید:

سرور ارجمند جناب آقای روحانی!

سلام

اکنون که در حال نگاشتن این مرقومه هستم پاسی از شب گذشته است. واقعیتش را بخواهید فردا صبح همچون خیل عظیمی از هموطنان تلاشگر، من هم باید عازم محل خدمت و کار و تلاش شوم اما با این تفاوت که پاهای من نای راه رفتن ندارند یا به عبارت دیگر مطلبی که مرا آزار می‌دهد این پرسش است که مگر من و امثال من در یک نهاد عمومی غیر دولتی چه تفاوتی با سایر عزیزان در دیگر سازمان‌ها و ساختارهای حکومتی داریم؟!

چرا هیچگونه توجهی به ما ندارید مگر اکثریت همکاران ما در این نهاد مقدس همراه با قاطبه‌ی ملت ایران گفتمان اعتدال جنابعالی را برنگزیده‌ایم که اینچنین مورد ظلم و ستم پس مانده‌های تفکر واپس‌گرا و جامانده از دولت نهم و دهم در این نهاد قرار گرفتیم؟!

مگر نهاد عمومی و غیردولتی جهاد دانشگاهی مورد بغض و کینه‌ی واپسگرایانی که کشور را نه هشت سال بلکه هشتاد سال به عقب راندند قرار نگرفت؟!

پس چرا همیشه در انتخاب مدیر این سازمان که بخش قابل توجهی از اعتبارات مستقیم و غیر مستقیم آن توسط دولت محترم تأمین می‌گردد مسامحه صورت می‌پذیرد؟!

مگر جنابعالی رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی نیستید که توسط دبیرخانه‌ی شورای تحت نظر جنابعالی و شخص دبیر آن تا بدین اندازه در حق اعضای صادق و قانع این نهاد اعمال نفوذ سیاسی جانبدارانه و ظلم مضاعف صورت می‌گیرد؟

آیا جنابعالی پذیرفته‌اید نهادی که همواره مرجع و مورد وثوق تمام نیروهای دلسوز نظام بوده است تبدیل به حیاط خلوت عده‌ای از زخم خوردگان رأی مردم درا نتخابات 92 و 96 گردد؟!

آری برادر عزیز! با کلی امید و آرزو جنابعالی و برنامه‌هایتان را برگزیدیم اما افسوس فرصت طلبان هم به محاسن مبارک جنابعالی و هم به ریش ما می‌خندند.

جناب آقای روحانی بزرگوار! تخلفات مالی و معاملاتی و استخدامی و… به وفور از جانب مدیران خودمختار و فرصت طلب و کثیرالمشاغل و مورد حمایت تفکرات واپسگرا و غیر منتخب در جهاد دانشگاهی و خارج از آن صورت می‌پذیرد! از نهادی که زمانی به تعبیر مقام معظم رهبری گلستانی از گل‌های بوستان انقلاب بود پوسته‌ای بی رمق و چروک باقی نمانده است!

به حق مادر ما سادات تا فرصت باقی است جهاددانشگاهی و ما را دریابید! وسلام

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. متاسفانه سالهای اخیر انحصار بی حساب و کتابی در منابع معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق های حمایتی تابعه برای جهاد دانشگاهی و مشخصا موسسه رویان صورت پذیرفته، این در حالی است که مراکز و دانشگاههای که دراای ظرفیت هایانسانی مشابه هستند دیده نشده اند این مساله از یک طرف از طرف دیگر درامدهای ریالی و ارزی این موسسه و از طرف دیگر ناکارمدی موثر این سازمان در تحلیل وضعیت موجود ایجاب می کند که تحقیق تفحص مجلس شورای اسلامی از جهاد دانشگاهی با اینهمه اعتبارات انحصاری و درامدهای ارزی صورت بگیرد.

  2. تا جایی که ما خبر داریم رییس فعلی جهاددانشگاهی که سومین دوره حضورش در این نهاد را تجربه می کند به دولت 11 و 12 نزدیک و اتفاقا از مروجان و مبلغان رأی به آقای روحانی در سال های 92 و 96 بودند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا