خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درباره‌ی مسوول دفتر سابق امام جمعه‌ی سابق

شهاب الدین حائری، فرزند مرحوم حائری شیرازی، امام جمعه سابق شیراز، در یادداشتی با عنوان «حکایت عبدالله نبی زاده عبرتی برای همه مسوولین» نوشت:

اخیرا که بحمدالله عبدالله نبی زاده که مدتهای مدید شخصی محوری در دفتر امام جمعه شیراز (در زمان امامت جمعه ایت الله حائری، پدرم) بود محکوم شد به نقل چند خاطره در این زمینه میپردازم.

1) در دوسال اخر امامت جمعه پدر یعنی نیمه 85 تا اواخر 87 که بنده مسوول دفتر پدر شده بودم در مسجد نو زیر جایگاه در حالی که پدر خطبه میخواندند نشسته بودم آقای نبی زاده مسوول ستاد نمازجمعه بود و بنده بعد از 17سال از قم امده بودم شیراز . به اصطلاح می‌خواست میزان اعتقاد وارادت خود را به پدرم برساند بعد از بیان مبالغه آمیز بسیار از نبوغ و … پدرم این جمله را گفت «اقا شهاب من موی ازاله ایت الله حائری هم نیستم»

تملق وگزافه گویی چندش آورش خود دلیل مستقلی بود در مکتب اهل بیت بر ضرورت طرد او اما اغلب مسوولین خصوصا روحانیون میانه خوبی با اهل غلو دارند و باز اغلب با منتقدان و اهل صراحت دلشان صاف نیست.

2) در دوران مسوولیتم با این مساله مواجه شدم که هرگاه دستگاه‌های ذی ربط می‌خواستند با مفسدان اقتصادی که زمانی وابسته به پدر یا نزدیکان ایشان  بودند، برخورد کنند آقای نبی زاده این افراد را به دیدار پدر می آورد و اینچنین القاء می‌کرد که دستگاههای ذی ربط قصد ضربه زدن به آبروی پدر را دارند.

همیشه منصوبین و منسوبینی که سوء استفاده کرده‌اند برای جلوگیری از حسابرسی با بدبین نمودن مسوولین سعی می‌نمایند افراد مصلح را مفسد جلوه دهند.

پ ن: در 86/8/23 پس از سختی‌های بسیار پدر که دیگر نسبت به خلاف کاری‌های عبدالله نبی زاده مجاب شده بود با هماهنگی ایشان در صفحه اول دو روزنامه کثیرالانتشار استانی در ربع صفحه اول (در اقدامی غیر متعارف اما ضروری) به اطلاع مردم رسانده شد که ایشان هیچگونه ارتباطی با دفتر امام جمعه و مجموعه‌های ذی ربط ندارد رسما از دستگاه قضاء خواسته شد با متخلف برخورد نماید.

عبدالله نبی زاده پس از پدر بر خلافکاری‌هایش افزود تا بالاخره خیاط هم در کوزه افتاد.

ذیلا عکس مربوط به روزنامه اعلان تبری دفتر امام جمعه از ایشان در سال 86.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا