خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش شهاب مرادی به ماجرای املاک نجومی: شایعه خوب نیست

حجت الاسلام شهاب مرادی، رییس پیشین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در صفحه ی اینستاگرام خود در واکنش به درج نامش در ماجرای املاک نجومی، با گذاشتن تصویر یک دسته گل، نوشت:

سلام اين گل های زيبا تقديم به چشم و جانِ پاك شما

دوستان و همراهان عزيزم از تخريب هاي سياسي اين روزها باخبريد و مي دانيد اين اولين و آخرين شايعه عليه من و امثال من نبوده و نخواهد بود. اما مسير قانوني را بي هياهو و با حوصله دنبال مي كنم.

خوب ميدانيد در عمليات رواني عليه چهره ها، گاهي هر نوع موضع گرفتن و هر نوع پاسخ دادن از سوي او گرم كردن آتش تنور آن است. و در مورد ديگران گاهي با يك پرسش ساده و يا در فضاي مجازي با يك كامنت، ناخواسته به پخش و اشاعه آن كمك مي كنيم و مي شود بازي در زمين دشمن!

شايعه چيز خوبي نيست اما به شنيدن شايعه عليه خودم عادت كرده ام. شايد روزگاري اين حرفها آزارم مي داد ولي سالهاست اين حرفها برايم فاقد اهميت شده است.

البته چون در بين مردم هستم به خوبي مي دانم كه به همين نسبت، مردم نيز به تشخيص دقيق تري از ترفندهاي تخريبيِ متنوع رسانه ها رسيده اند، پس نگران نباشيد. از همه شما متشكرم. دوست تان دارم التماس دعا.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    کامپیترها هم دارای شامه شده اند ! چنان بوی ریا از مانیتور زده بیرون که هر چقدر هم خوشبو کننده اسپری میکنم فایده ندارد ! جل الخالق!

  2. به هرحال اقای مرادی نفرمودند که ازماجرای املاک نجومی بهرمند شده اند یاخیر تکذیب می فرمایند یا تایید

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا