خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور ماموران امنیتی زن برای جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه!

سرپرست ورزشگاه آزادی با اشاره به آماده بودن آزادی برای برگزاری دیدار پرسپولیس و الدحیل گفت: برای حضور ۸۰ هزار تماشاگر بلیت فروشی انجام شده است.

فرهاد نیکوخصال در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به این که امروز شاهد بازی مهمی در آزادی هستیم همکاران ما از یک هفته پیش مشغول آماده‌سازی ورزشگاه آزادی بودند تا بتوانند رضایت تماشاگران را در تمام بخش‌های مختلف آزادی جلب کنند همچنین با هماهنگی که با یگان ویژه صورت گرفته است، برای کسانی که از شهرستان برای دیدن این دو بازی به تهران می‌آیند و موفق به خرید بلیت به صورت اینترنتی نشده‌اند، قرار است با کنترل فیزیکی بلیت فروشی انجام شود.

وی گفت: همچنین تلاش شده در محل صندلی‌ها تغییرات کوچکی انجام شود تا تردد برای تماشاگران از طریق تونل‌ها به راحتی صورت بگیرد. ضمن این که نمایندگان AFC از چند روز قبل با حضور در ورزشگاه آزادی تلاش کردند ایرادات بخش‌های مختلف را مرتفع کنند تا مشکلی برای برگزاری این دو دیدار وجود نداشته باشد.

سرپرست ورزشگاه آزادی اضافه کرد: تمام مقدمات لازم برای حضور حداکثری تماشاگران انجام شده و ما تلاش کردیم در اجرا با مشکل خاصی مواجه نشویم. حتی برای اینکه ورزشکاران از نظر رفاهی با مشکل خاصی مواجه نشوند، نمازخانه اصلی ورزشگاه از ساعت ۷ صبح آماده پذیرش تماشاگران شهرستانی بود.

نیکوخصال درباره گنجایش ورزشگاه آزادی برای حضور تماشاگران جهت دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما برای ۸۰ هزار نفر تماشاگر است و نمایندگان AFC نیز در این زمینه نظارت کامل را خواهند داشت. اگر تعداد بیش از ۸۰ هزار نفر باشد درب ورزشگاه آزادی بسته خواهد شد و دیگر بلیت فروخته نمی‌شود.

وی ادامه داد: در گذشته اعتراضاتی در خصوص بحث بوفه و کنترل کیفی وجود داشت که در این زمینه نیز سعی کردیم شرایط نسبت به گذشته بهتر شود و کمبود آب نیز مرتفع شده است. ما چون به جز این بازی داربی را پیش رو داریم، تلاش کردیم ورزشگاه آزادی را برای این دو دیدار مهم آماده کنیم تا مسابقه در شرایط آرام و بدون حاشیه‌ برگزار شود.

نیکوخصال در پایان اظهار کرد: از یک ماه پیش تمهیدات لازم را انجام دادیم و کنترل دقیق تماشاگران از درب ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد. ما ضمن این که تماشاگران را از نظر بلیت مورد بررسی قرار می‌دهیم نیروهای امنیتی خانم نیز جلوی درب ورزشگاه آزادی مستقر هستند تا کنترل دقیقی برای جلوگیری از ورود زنان با گریم مردانه انجام شود. بنابراین هیچ مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت و تمام شرایط برای برگزاری بازی آرام و بدون حاشیه فراهم شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا