خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مسائل اجتماعی را نباید با سیاست آلوده کرد»

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مرز سیاستگذاری و اجرا را جدا کنیم و برخی پدیده‌ها را با سیاست آلوده نکنیم چون نتیجه نمی‌گیریم.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، جلال میرزایی در نشست تخصصی مطالعه کاربردی پدیده‌ی خودکشی (علل، راهکارها و اقدامات) که در دانشگاه ایلام برگزار شد، با تاکید بر جامعه‌پذیری در حل مشکلات اجتماعی، اظهار کرد: متاسفانه در ایران انتظار داریم مشکلات با برگزاری یک جلسه و نشست حل شود در حالی که این موضوع زمان می‌برد.

وی با تاکید بر شناسایی ریشه‌ی مشکلات اجتماعی گفت: آموزش دانش‌آموزان و ارتباط با انجمن اولیاء و مربیان فرصت مناسبی برای ریشه‌یابی این مشکلات است و معتقدم نباید به مشکلات به صورت مستقیم پرداخته شود.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به تنهایی از عهده‌ی حل مشکلات برنمی‌آید، گفت: باید مرز سیاستگذاری و اجرا را جدا کنیم و برخی پدیده‌ها را با سیاست آلوده نکنیم چون نتیجه نمی‌گیریم.

در این نشست تخصصی که با همکاری استانداری ایلام، دانشگاه ایلام، دانشگاه علوم پزشکی ایلام، واحد استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه و دفتر دانشگاه ایلام انجمن جامعه‌شناسی ایران برگزار شد، کورش سایه‌میری معاون پژوهشی دانشکده پزشکی و مدیرگروه آمار زیستی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، امیدعلی باپیری پژوهشگر، فتح‌الله محمدیان معاون پژوهشی مرکز تحقیقات آسیب‌های روانی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام و علی ایار عضو انجمن جامعه‌شناسی و استاد مدعو گروه علوم اجتماعی دانشگاه ایلام آخرین یافته‌های پژوهشی خود را ارائه کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا