خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چمران: مصوبه «خانه باغ» تغییر و تعدیل می‌شود

رئیس شورای شهر تهران گفت: مصوبه خانه‌باغ را به صورت کامل بررسی می‌کنیم و تغییرات و تعدیل‌های لازم در آن انجام خواهد گرفت.

مهدی چمران در گفت‌وگو با فارس، درباره سرانجام پرونده باغات در تهران اظهار داشت: به دلیل جابه‌جایی‌ها و تغییراتی که در شورای شهر ایجاد شد در حال حاضر با حجم زیادی از پرونده‌های باغات مواجه هستیم و برنامه داریم تا هر چه بهتر بتوانیم این پرونده‌ها را بزودی مورد بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم که بتوانیم مصوبه خانه‌باغ که در شورای قبل تصویب شده را به صورت کامل بررسی و تعدیل‌های لازم را در آن انجام دهیم، گفت: البته این قضیه به سرعت در شورای شهر و شورای عالی معماری و شهرسازی عملی نیست و شاید تا پایان امسال به سرانجام نرسد. لذا اگر تا آن زمان پرونده به صحن بیاید مجبوریم با قانون و مصوبه موجود کار کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه رویکرد ما حفظ باغات، درختان و فضای سبز پایتخت است،‌ گفت: به شدت علیه ما تبلیغ‌های غلط و غیر منصفانه انجام گرفته و برخی می‌گویند که حفظ باغات مدنظر ما نیست در حالی که به هیچ عنوان این چنین نبوده و حفظ و توسعه فضای سبز پایتخت در دستور کار شورای ششم قرار دارد.

چمران خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دلیل مشکلاتی که در مصوبه خانه‌باغ است، کسی تلاش برای کاشت درخت ندارد و برنامه‌های شورای گذشته حتی منجر به از بین بردن درختان شده است و ما باید مانع این اقدامات شویم و شاهد حفظ بیشتر درختان در پایتخت باشیم.

وی تأکید کرد:‌ مصوبه خانه‌باغ را کامل مطالعه و ارزیابی می‌کنیم و تغییرات لازم ان‌شاءالله در آن انجام خواهد گرفت تا حفظ بیشتر درختان را شاهد باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا