خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده کشتی قهرمانی امیدهای جهان 30 مهر 1401

پخش زنده کشتی قهرمانی امیدهای جهان 30 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. امروز روز دوم رقابت‌های آزاد پیگیری می‌شود.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان زیر 23 سال امروز در روز دوم خود پیگیری می‌شود. برای تماشای پخش زنده کشتی امیدهای جهان 30 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقات که به ترتیب در دو بازه زمانی 12:00 و 18:15 پیگیری می‌شود از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان 30 مهر 1401 (12:00)

پخش زنده کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان 30 مهر 1401 (18:15)

پخش زنده کشتی قهرمانی امیدهای جهان 30 مهر 1401

در پایان روز اول مسابقات و در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه 5 بر 4 از سد مانوئل خاندزرتسیان از ارمنستان گذشت. وی در دور بعد مقابل هورست لهر قهرمان زیر 23 سال اروپا از آلمان با نتیجه 9 بر 4 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم کیان محمودجانلو در مبارزه نخست با نتیجه 7 بر 8 مغلوب حمزه آلاجا از ترکیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. محمودجانلود در این گروه باید با سید اسلام حسینی از فنلاند کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد مقابل ساموئل آلوارز از پورتوریکو قرار بگیرد و در صورت گذر از این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل اریک آروشانیان از اوکراین قرار بگیرد.

در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 15 بر 5 تالگات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 17 بر 7 از سد کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این دیدار با نتیجه 4 بر 2 از سد یحیی توماس از آمریکا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف گئورگی الباکیدزه قهرمان زیر 23 سال اروپا از گرجستان می رود.

در وزن 79 کیلوگرم محمد نخودی با توجه به برخورد به حریف اسراییلی به سر وزن قانونی نرسید و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه 12 بر 2 واسیل سووا از اوکراین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر ریچارد وق از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. آذرپیرا در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر از سد ارطغرل آگجا از آلمان گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف تانر اسلوان از آمریکا می رود.

اما در روز دوم این رقابت ها که در روز شنبه ۳۰ مهر برگزار خواهد شد آرمین حبیب زاده در ۶۱، محمدحسین فیروزپور در ۷۴، سجاد غلامی در ۸۶ امیرحیسن فیروزپور در ۹۲ و امیررضا معصومی در ۱۲۵ از ساعت ۱۲:۰۰ به روی تشک خواهند رفت و از ساعت ۱۸:۰۰ در صورت صعود به نیمه نهایی کشتی خواهند گرفت.

از ساعت ۱۹:۳۰ نیز مسابقات فینال و رده بندی آغاز خواهد شد که در ۷۰ امیرمحمد یزدانی و در ۹۷ امیرعلی آذرپیرا فینال را برگزار میکنند و در ۶۵ نیز کیان محمودجانلو در صورت پیروزی در شانس مجدد برگزار کننده رده‌بندی خواهد بود.

پخش زنده کشتی قهرمانی امیدهای جهان 30 مهر 1401
پخش زنده کشتی قهرمانی امیدهای جهان 30 مهر 1401

برای تماشای پخش زنده کشتی قهرمانی امیدهای جهان 30 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقات از لینک‌های ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا