خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر رییس شورای شهر درباره‌ی مذاکره شهرداری و بنیاد تعاون سپاه

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به گزارشی که شهردار تهران در رابطه با مذاکرات با بنیاد تعاون سپاه به شورا ارائه داده است، گفت: روند مذاکرات مثبت بوده و آقای افشانی گزارش بسیار خوبی ارائه داده است.

به گزارش ایلنا، شهرداری تهران بیش از  50 هزار میلیارد تومان بدهی دارد. هر چند میزان بدهی‌های شهرداری تهران مشخص است اما آنچه هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، میزان طلب‌های این سازمان وسیع است. بیش از این محسن هاشمی (رئیس شورای شهر) عنوان کرده بود که هنوز در خصوص میزان طلب‌های شهرداری و بنیاد تعاون سپاه که یکی از پیمانکاران اصلی شهرداری است، توافقی حاصل نشده است و افشانی شهردار تهران وعده داده بود بالاخره تکلیف این بدهی‌ها را مشخص خواهد کرد.

رئیس شورای شهر در خصوص نتایج مذاکرات شهرداری با بنیاد تعاون سپاه در خصوص میزان طلب‌ها و بدهی‌های میان این دو سازمان، به ایلنا گفت: آقای افشانی گزارش بسیار خوبی در خصوص روند مذاکرات به شورای شهر ارائه دادند. این گزارش در جلسه هم‌اندیشی به اعضای شورای شهر داده و اعضا در جریان آخرین فعالیت‌ها قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بنیاد تعاون یک نماینده برای مذاکره معرفی کرده است. از سوی شهرداری هم یک نماینده معرفی شده است و مذاکرات به نتایج خوبی رسیده است.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این سوال که آیا میزان مطالبات مشخص شده است یا خیر افزود: آقای افشانی در این رابطه توضیحاتی ارائه داده و گفتند این روند بسیار مثبت بوده و انشاءالله حل خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا