خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا لیونل مسی در بارسلونا ضعیف عمل کرده است؟

کوتینیو گفته بود عجیب است که بارسا با مسی در سال‎های اخیر تنها یک بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است، اما آیا این به خاطر ضعف مسی است؟

به گزارش  مهر، فلیپه کوتینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم فوتبال بارسلونا مقابل آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا گفت توضیحش سخت است که چرا بارسلونا با مسی در ۴ دوره اخیر لیگ قهرمانان تنها یک بار قهرمان شده است.

از طرفی انتقاداتی درباره مسی مطرح شده که اگر به جای رونالدو او در رئال مادرید بود هرگز تیم مادریدی نمی‌توانست با رهبری‌اش به ۳ قهرمانی پشت سر هم در لیگ قهرمانان برسد.

حتی این را هم می‌گویند که مادرید با رونالدو توانسته بهترین بارسلونای تاریخ با حضور مسی را کنار بزند و عناوین را از آن خود کند.

اما واقعیت این است این بهترین بارسلونای تاریخ نیست، حتی در ۳ سال اخیر هم بهترین بارسای تاریخ نبوده است. بهترین بارسلونای تاریخ بارسلونای پپ گواردیولا بود. بارسلونایی که توانست۲ قهرمانی لیگ قهرمانان را کسب کند و می‌توانست دو قهرمانی دیگر هم به دست آورد. اما آن‌ها را به خاطر اینتر و چلسی مورینیو از دست داد. اولی با گل آفساید میلیتو در ایتالیا و رد شدن گل سالم بویان کرکیچ در بارسلونا. در دیگر بازی هم در استمفوردبریج مشکلی پیش آمد.

مسی ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است. اما باید بدانید او این کار را در ۱۲ سال انجام داده و تا قبل از آن بارسلونا در ۱۰۷ سال توانسته بود تنها یک بار قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست آورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا