خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نوه جدید میرحسین موسوی به دنیا آمد

دختر میرحسین موسوی که در بیمارستان بچه‌ی دوم خود را به دنیا آورده، پس از بیمارستان به منزل پدر و مادر خود رفته است.

به گزارش انصاف نیوز، ناهید مولوی، خبرنگار، در توییتی خبر داده است که: «نرگس موسوی دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد دیشب زایمان کرد. ماموران اجازه دادند خانم رهنورد به بیمارستان برود اما اجازه حضور میرحسین را ندادند. مادر و بچه امروز مرخص شدند و به خواست نرگس به منزل پدر و مادرش رفت تا در کنار آنها باشد. مادر و بچه هم رفتن تو حصر :)»

وضعیت حصر میرحسین موسوی در سال‌های اخیر گشایش‌هایی داشته است و از ماه‌ها قبل فرزندان و نزدیکان او امکان رفت و آمد آسان‌تری پیدا کرده‌اند و خود او نیز توانسته به منزل نزدیکان برود.

وضعیت مهدی کروبی، که مانند میرحسین موسوی از بهمن ماه سال 89 حصر خانگی شده بود هم شرایط مشابهی دارد و از سال گذشته حتی چند فعال سیاسی به ملاقات او رفته‌اند.

در چند ماه اخیر خبر نامه‌های کروبی در رسانه‌های داخلی بازتاب بسیاری پیدا کرد و حتی رسانه‌های اصولگرا از جمله تسنیم، بارها عکس‌هایی از او منتشر کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ای واویلا این ژن میرحسین بدجوری تداوم پیداکرده …….اهای کاسیبن فتنه نوه ها ونبیرهاتان را دریابید……

    3
    3
  2. ایکاش همه ملت را به حصر بندازند. محصورین نه از گرانی و غم گشنگی و قبض آب و برق و گاز و تلفن و گرانی دلار و یورو و خیلی چیزای دیگه خبری ندارند. مفت میخورند و میخوابند.

    1
    8
    1. جناب حسرت به دل، انشاالله هميشه حسرتت به دل. عزيزم ، محصورين مظلوم ميتوانند و بايد رسانه ميلي تان و روزي نامه هايتان را تحمل کنند، و البته وقتي دروغ هاي مندرج در آنها را ميخوانند، بسا بهتر و روشن تر از جنابعالي و ساير دوستانتان، عمق بحران هاي موجود در اين مملکت بباد فنا برده شده را درک ميکنند. لذا شما (خودشو) ناراحت نکن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا