خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تفاوت فرهنگی، دوباره در خارج از کشور مشکل ساز شد؟

خبرگزاری رویترز مدعی شده که یکی از اعضای تدارکات تیم ملی امید به دلیل شکایت یکی از اعضای ستاد برگزاری مسابقات بازی های آسیایی به آزار و اذیت جنسی متهم و از کشور کره جنوبی ممنوع‌الخروج شده است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از جام جم ورزشی، خبرگزاری رویترز در خبر خود مدعی شده که تدارکاتچی تیم ملی امید ایران به دلیل رفتاری غیراخلاقی، از سوی پلیس کره جنوبی ممنوع‌الخروج شده است.

در گزارش مورد نظر ادعا شده که یک زن کره‌ای داوطلب همکاری با برگزار کنندگان بازی‌های آسیایی از این همراه تیم ملی امید ایران به دلیل آنچه اقدام غیراخلاقی و آزار و اذیت جنسی عنوان شده، به پلیس شکایت کرده است.

این در حالی است که محمدحسین حمیسی رییس حراست فدراسیون فوتبال در خصوص این خبر به خبرگزاری تسنیم گفته است: دوستانی که همراه کاروان ایران در اینچئون حضور دارند ادعا می‌کنند که در انتشار این خبر بزرگنمایی شده و به نوعی آن را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: پلیس محلی در حال بررسی صحت و سقم این خبر بوده و قرار است نتیجه را به ما اعلام کنند.رئیس حراست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هر نتیجه‌ای که پلیس محلی اعلام کند ما روی آن مانور می‌دهیم و قطعاً اگر تخلفی صورت گرفته باشد با هماهنگی فدراسیون با آن به شدت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا