خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری 90 زمین خوار در آذربایجان غربی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 90 زمین خوار از ابتدای امسال تاکنون در ارومیه دستگیر شده اند.

سرهنگ سامان غنی زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد افراد با کشف 90 فقره پرونده زمین خواری در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی دستگیر شده اند که نشان دهنده جدیت پلیس در مبارزه با سوء استفاده افراد از زمین های دولتی است.

وی اضافه کرد: با بررسی این پرونده ها و به سرانجام رسیدن آنها 94 هکتار زمین به نفع دولت در آذربایجان غربی مسترد شد.

وی اظهار کرد: ارزش ریالی این میزان زمین دولتی بیش از 600 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: از مجموع 90 پرونده زمین خواری، 33 مورد شامل 37 درصد به ارومیه اختصاص دارد.

به گزارش ایرنا، در آذربایجان غربی بیش از 2 میلیون و 750 هزار هکتار عرصه ملی وجود دارد که از این میزان 2 میلیون و 650 هزار هکتار مرتع و بقیه جنگل است.
ارومیه نیز بیش از 350 هزار هکتار عرصه ملی دارد.

سرهنگ غنی زاده همچنین از دستگیری بیش از 2 هزار و 600 سارق در سال جاری در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد 863 نفر برای نخستین بار دست به این جرم زده اند.

وی افزود: از تعداد سارقان دستگیر شده در آذربایجان غربی، تنها 26 نفر معادل یک درصد تحصیلات بالاتر از دیپلم دارند.

وی اضافه کرد: امسال علاوه بر سارقان، 67 واحد صنفی به عنوان مالخر پلمب شده که این تعداد، هفت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر است.
در سال های اخیر، پلیس توجه ویژه ای به کاهش وقوع و افزایش کشف سرقت در کشور و آذربایجان غربی داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دو نوع زمین خوار در کشور ایران داریم ۱- یکی شخص یا اشخاصی که به موقع و به اندازه رشوه خود را به الف – اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان … ب – اداره آب زیر زمینی شهرستان … پ – اداره واگذاری زمین برای توسعه کشاورزی در شهرستان … ت – اداره ثبت اسناد املاک نمی دهد یا نمی دهند ۲- یکی شخص یا اشخاصی که به موقع و به اندازه رشوه خود را به الف – اداره شهرسازی شهرستان … ب – اداره روستا سازی شهرستان … پ – اداره ثبت اسناد املاک شهرستان … نمی دهد یا نمی دهند لطفا تهمت و افترا را بهانه نکنید و وافعیت موجود در کشور را منشر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا