خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتانیاهو: روابط اسرائیل با جهان عرب شاهد تحولی بی‌سابقه است

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل معتقد است تحولی بی‌سابقه در روابط این رژیم با جهان عرب به وجود آمده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، بنیامین نتانیاهو گفت: ما باید نهایت تلاشمان را برای ممانعت از وقوع جنگ به کار گیریم و اگر جنگی رخ داد باید با تمام توانمان بپا خیزیم. امروزه ایران رهبری گروه‌هایی در خاورمیانه را برای جنگ علیه ما برعهده گرفته است. درنتیجه وظیفه ماست که از خودمان در برابر این خطر دفاع کنیم.

وی افزود: درخاورمیانه که پر از خطرات و جنگ‌هاست پرتو نوری نیز دیده می‌شود. روابط ما با کشورهای میانه‌رو عربی شاهد تحولی بی‌سابقه است. این عادی‌سازی روابط شاید طول بکشد اما در نهایت ما را به صلح می‌رساند.

نخست‌وزیر صهیونیستی در واکنش به اظهارات سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان مدعی شد: اظهارات آتشین سید حسن نصرالله را شنیدم. من از وی می‌خواهم امروز قبل از حمله به اسرائیل به جای دو بار ۱۰ بار فکر کند چراکه در صورتی که به ما حمله شود ما پاسخ کوبنده‌ای خواهیم داد.

نتانیاهو درباره روابط با روسیه بعد از سقوط هواپیمای ایلوشین۲۰ روسیه در سوریه گفت: من با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه صحبت کردم و از طرف خودم و مردم اسرائیل به وی به خاطر کشته شدن ۱۵ تن از سرنشینان هواپیمای مذکور تسلیت گفتم.

وی مدعی شد: مشکل اصلی تلاش ایران برای استفاده از خاک سوریه به عنوان پایگاهی برای حمله به اسرائیل و مجهز کردن دشمنانمان مثل حزب الله به سلاح است. ما حق دفاع از خود را داریم برای همین حفظ هماهنگی امنیتی با روسیه اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا