خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توجیه‌های یک «ویرانی‌طلب» چگونه است؟

«حمزه غالبی»، فعال سیاسی در توییتر نوشت:

«یک ویرانی‌طلب که برای اینکه خیانت خودش را توجیه کند یا البته وجدان خودش برای اینکه از شر تناقض خیانت به کشورش راحت شود نیاز دارد واقعیات رو معوج گزارش کند. ستون های این فریم او اینها هستند:

1- جمهوری اسلامی ایران شر و سیاهی مطلق است. 2- جهان به طرفداران و مخالفان جمهوری اسلامی تقسیم می شود. 3- هر تلاشی برای لگد زدن به این شر مطلق مجاز است. 4- حکومت ایران و ایران دو چیز 100 درصد از هم گسیخته ای هستند.

با چنین گزاره هایی غلطی است که بمباران کشور خودش را توجیه می کند. همراهی با بدنام ترین سیاستمداران جهان ترامپ، بن سلمان و نتانیاهو را توجیه می کند. با حمله اقتصادی کشور همراهی می کند. هرگونه امکان مصالحه ایران با جهان را بر نمی تابد. هرگونه تصویر مثبت یا امکان اصلاح را نفی می کند.

همراهی با تخریب ایران ربطی به موافقت یا مخالفت با جمهوری اسلامی ندارد. کسی که با دنبال ویرانی ایران است مخالف جمهوری سلامی باشد یا طرفدارش خایین است. کسی عمله اهداف نتانیاهو، بن سلمان و ترامپ است اعتباری ندارد بخواهد از حقوق بشر حرف بزند یا نزند.

کسی که از حمله نظامی و جنگ اقتصادی علیه این کشور و مردمی که در آن زندگی می کنند حمایت می کند نمی تواند خیانتش را با تفکیک غیر واقعی ایران،اقتصادش و امنیتش را از ساختار سیاسی حاکم بپوشاند. هرچند اینقدر اینها اینقدر وقیح هستند که حتی بگن ماما بمب را رو خونه ها می ریزیم نه روی مردم.»

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا