خرید تور تابستان ایران بوم گردی

افزایش 5 برابری حقوق نماینده با انتقال به وزارت نفت!

هدایت الله خادمی، نماینده‌ی فعلی مجلس و مدیرعامل سابق شرکت حفاری شمال، افشا کرده که تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس در ماه‌های اخیر به وزارت نفت منتقل شده‌اند و با این کار حقوق آنها 300 تا 500 درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، آقای خادمی در توییتر نوشت: «قبلا، به استخدام و یا انتقالی نماینده‌های مجلس، به وزارتخانه‌های ثروتمند، انتقاد کردم. وزیر نفت در صحن علنی فرمودند به این کار افتخار می‌کند و اگر چنین نکند مفسده‌های زیادی بوجود میاید، بعضی دوستان در مجلس هم تلاش کردند موضوع را کمرنگ جلوه دهند. ظرف چند ماه گذشته، باز هم تعدادی از نمایندهای فعلی، نه ادوار، به وزارت نفت منتقل شده‌اند و حقوق آنها ٣٠٠ تا ٥٠٠ درصد، افزایش یافته، در حالی که موکلان بیکار و افسرده، دانشجویان نفت رها شده امیدوارم هیات رئیسه، که قبلا انکار کرده بودند، اقدامی نمایند. تشکر از مردمی که با انتخاب خود، مشکل بیکاری نمایندگانشان را حل کردند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. هر دم از این باغ بری می رسد؟!!
    این هم از دیگر ثمرات نظارت استصوابی است؛ ترویج رانت و معامله گری!!! یکی را رد صلاحیت می کنند شب انتخابات تایید صلاحیت می کنند (با چه مستندی رد کردند و با چه مستندی تاید کردند) یکی را تایید صلاحیت می کنند شب انتخابات رد صلاحیت می کنند (با چه مستندی تایید کردند و با چه مستندی رد کردند) یکی را تایید صلاحیت می کنند به اعتبار رای شورای نگهبان میلیونها تومان صرف می کند رای می آورد بعد از انتخابات رد صلاحیت می کنند. حاج حسن خمینی را و بسیاری از علمای تراز اول را رد می کنند. به وضوح معلوم است که هیچ ضابطه ای بر تصمیات حاکم نیست و واضح است وجه مشترک همه اوضاع یاد شده روابط است یعنی روابط است کسی را رد می کند کسی را تایید می کند کسی را تایید می کند تا میلیونها تومان خرج کند و بعد از انتخابات هم با پولش هم با آبرویش بازی شود. واقعا در نظارت استصوابی چه خبر است؟

  2. تا وقتی که این دو حزب هست اب خوش از گلوی ملت پایین نمیره اصلاح طلبها و اصول گراها فقط چوب خودشون رو بسینه میزنن مگه وقتی حقوق نمایندگان مجلس 70 درصد اضافه شد یکی از نمایندها بلند شد بگه چرا کار مند و گارگر 12 تا 15 درصد ما 70 درصد مجلس ما این دو گروهن مجلس خبرگان ما این دو گروهن اگر کسی بگه من این دو گروه رو قبول ندارم رد صلاحیت میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا