خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«عاملان حادثه کرمان در 5 استان دستگیر شدند»

خبرگزاری ایرنا نوشت: معاون امنیتی سیاسی وزیر کشور گفت: در حادثه تروریستی کرمان افراد مختلفی را سربازان گمنام امام زمان در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده اند که این عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند که در ساعات آینده گزارش مشروح آن توسط دستگاه های امنیتی اعلام می شود.

«سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی سیاسی وزیر کشور آخرین آمار شهدای حادثه تروریستی را به تفکیک جنسیتی تشریح کرد.

به گفته وی تعداد شهدای زیر ۱۸ سال ۳۰ نفر و افراد زیر ۱۰ سال ۹ نفر هستند که مردان ۳۶ نفر و زنان ۵۳ نفر از شهدا به شمار می‌روند که جمع شهدا ۸۹ نفر است و ۷۶ نفر ایرانی و ۱۳ نفر افغانستانی هستند.

میراحمدی بیان کرد: باقی مانده اجساد تروریست های خبیث نیز به دست آمده و هر دو تروریست عملیات انتحاری انجام داده اند که بخش هایی از بدن آنها در محل انجام عملیات به دست آمده است.

معاون امنیتی، سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: درباره مجروحان نکته مهم این است که تعداد انگشت شماری در بخش مراقبت های ویژه متصل به دستگاه هستند و ممکن است تعداد بسیار کمی به تعداد شهدا افزوده شود.

وی بیان کرد: افراد مختلفی را سربازان گمنام امام زمان (عج) در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده اند که این عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند که در ساعات آینده گزارش مشروح آن توسط دستگاه های امنیتی اعلام می شود. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. افسوس چرانهادهای امنیتی واطلاعاتی که باامکانات خود توانستند درزمان کوتاهی به چنین موفقیتی برسنددر پیشگیری ازاین جنایت هولناک خوب عمل نکردندخصوصا وزارت کشور باید جوابگو باشد مردم توقع بیشتری از نیروهای اطلاعاتی وامنیتی دارند

  2. از تمامی سربازان گمنام امام زمان عج سپاسگزاریم و توفیقات الهی را برای تک تکشان مسئلت داریم . امنیت مرهون شجاعت و فداکاری آنهاست. خواسته کل ملت ایران این است که تمامی اون افرادی که با این عملیات تروریستی مرتبط هستند حتی کوچکترین نقش را داشتند دستگیر و به اشد مجازات برسانند همچنین بستگان درجه یک و دو آنها را نیز از ایران تحت کنترل و یا از ایران اخراج کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا