خرید تور تابستان ایران بوم گردی

داستان رامبد جوان و بهناز جعفرى ادامه دارد

بانی فیلم درباره‌ی یکی از واکنش‌های این روزهای «رامبد جوان» به ماجرای «بهناز جعفری» نوشت: «پس از رفتارهاى دور از شان بازيگرى كه توسط بهناز جعفرى و توهين‌هاى آشكارش نسبت به اهالى رسانه در نشست مطبوعاتى يكى از سريال‌هاى تلويزيونى رخ داد، در اقدامى عجيب از يك شخص ديگر به نام رامبد جوان نيز متنى عجيبتر منتشر شد كه در حمايت از اظهارات توهين آميز جعفرى اهانتى ديگر در مورد خبرنگاران را مطرح كرد.

متن منتشر شده از سوى مجرى خندوانه و به نقل از سايت انتخاب به اين شرح است:

«توهین رامبد جوان به خبرنگاران و رسانه ها؛ بعضی وقت‌ها بدم نمی‌آید حرف درشت یا ناخوشایندی بزنم که باعث سوزش بعضی از جاهای حساس‌تان بشود…» (؟!)

سالهاست كه بروز رفتارهاى متناقض از سوى كسانى كه بنا به مناسباتى و برخلاف ميزان شايستگى‌شان داراى جايگاهى در عرصه‌ی هنر شده‌اند، ديگر موجب تعجب اهالى واقعى رسانه‌ها نمى‌شود!

اين گونه رفتارهاى واكنشى از سوى عده‌اى از كاركنان عرصه‌ی هنرى، بيشتر از آنكه حاصل يك تفكر مبتنى بر فرهنگ باشد ناشى از نوعى عصبانيت افسار گسيخته است؛ عصبانيتى كه نشان دهنده‌ی روى ديگر سكه‌ی كم عيار كسانى است كه نشانى را اشتباه به دست شان داده‌اند…!

در روزهاى آينده در مورد اين رفتارهاى كج و معوج در عرصه هاى محترم فرهنگى و هنرى طى سلسله گزارش‌هايى آسيب شناسى خواهیم کرد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا