خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تحلیل حسین موسویان از حمله تروریستی اهواز

یک دیپلمات پیشین کشورمان گفت: عملیات تروریستی اهواز بخشی از عملیات بزرگ تروریستی است که هدف آن سقوط حکومت و تجزیه ایران است.

سید حسین موسویان در گفت‌وگو با ایسنا، عملیات تروریستی در اهواز را که موجب شهادت و مجروح شدن دهها تن شد، بخشی از پروژه بزرگ‌ طراحی شده علیه ایران دانست که کشورهای عامل آن شناخته شده هستند.

این دیپلمات پیشین هدف این عملیات بزرگ تروریستی را سقوط حکومت و تجزیه ایران دانست و افزود: تحریم‌های جدید اقتصادی بخشی از عملیات ترور اقتصادی ایران است که به رهبری آمریکا آغاز شده، اما اسرائیل، عربستان و امارات در پروژه جامع سیاسی، اقتصادی و امنیتی علیه ایران مشارکت دارند.

وی گفت: کشاندن جنگ به داخل ایران، ایجاد شورش های داخلی، راه اندازی جنگ قومی، فعال کردن گروه‌های تجزیه طلب و تروریستی در داخل ایران و تشدید فشارهای منطقه و بین‌المللی بخشی از این پروژه بزرگ است که من از یک سال قبل مرتب در مقالات و مصاحبه های خارجی و داخلی مفصل تشریح کردم.

موسویان بهترین راه مقابله با این تهدید بزرگ را اتحاد ملی، بهبود شرایط اقتصادی داخلی و ارتقاء روابط خارجی دانست و گفت: ایجاد اتحاد ملی ممکن نخواهد شد مگر اینکه ابتدا مسئولان کلیدی کشور متحد شوند، رضایت مردم در رفع مشکلات اقتصادی جاری جلب شود، نیروهای امنیتی و نظامی برای مقابله با تهدیدات واقعی متمرکز، منسجم و قدرتمند عمل کنند تا امنیت داخلی ایران خدشه دار نشود و روابط خارجی ایران بهبود یابد تا تاثیر فشارهای آمریکا کاهش و اهداف شوم مثلث تکفیری های عربی، صهیونیست ها، گروه‌های تجزیه طلب و تروریستی داخلی و نئوکان های آمریکا خنثی شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا