خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دوباره دربی دوباره هیجان

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار این هفته تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر می‌روند، دربی تهران.

به گزارش ایسنا، بالاخره هفته هشتم لیگ برتر که همه فوتبال دوستان انتظارش را می‌کشیدند، فرا رسید. هفته‌ای که مهم‌ترین بازی لیگ برتر بین استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود و هواداران تیم برنده حداقل تا بازی بعدی بین دو تیم، می‌توانند برای هواداران حریف کری بخوانند.

دربی ۸۸ قرار است فردا (پنج‌شنبه) ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شود. شرایط این دربی با دربی قبلی که با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید، بسیار متفاوت است. استقلال در دربی قبلی بسیار آماده بود و توانایی شکست دادن هر تیمی را داشت اما در آستانه دربی ۸۸، باتوجه به تغییرات زیادی که در ترکیب اصلی‌اش داشته، هنوز آمادگی و طراوت فصل قبل را پیدا نکرده است. آن‌ها با شکست مقابل السد از آسیا حذف شدند و در هفته هفتم هم مقابل نساجی به تساوی رسیدند تا شرایط خوبی در آستانه دربی ۸۸ نداشته باشند.

در آن سوی میدان پرسپولیس باوجود محرومیت از نقل و انتقالات و محدودیتی که در بخش بازیکنانش دارد، بهترین روزهایش را سپری می‌کند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ با پیروزی مقابل الدحیل که کمتر کسی امید به موفقیت پرسپولیس در آن دیدار را داشتند، با انگیزه‌ای مضاعف پا به دربی می‌گذارند و پس از غلبه بر سپیدرود در هفته هفتم لیگ برتر، به دنبال این هستند تا با پیروزی در دربی، روحیه‌ای دوچندان برای تقابل با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بگیرند.

نکته مهم درباره این دیدار، حضور سرخابی‌ها با تمام قوا در دربی ۸۸ است. هم استقلال و هم پرسپولیس محروم و مصدوم برای دربی پیش رو ندارند، با این وجود مارکوس نویمایر به خاطر غیبت در تمرینات استقلال به دلیل مصدومیت، ممکن است دیدار فردا را از دست بدهد.

در نهایت، هواداران استقلال و پرسپولیس می‌دانند که دربی دیداری مجزا از دیگر بازی‌هاست و شرایط تیم‌ها پیش از این دیدار، کمترین حرف را در میدان مسابقه می‌زند. هواداران استقلال  به تاکتیک‌های وینفرد شفر، سرمربی تیمشان و پرسپولیسی‌ها به ادامه روند عالی شاگردان برانکو مقابل استقلال هستند.

در پایان هفته هفتم، پرسپولیس با ۱۵ امتیاز در رده دوم و استقلال با هفت امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

هم‌چنین در دیگر دیدار هفته هشتم که قرار است فردا برگزار شود، نفت مسجد سلیمان میزبان سپاهان است. این دیدار که قرار است ساعت ۲۰:۳۰ برگزار شود، باتوجه به شرایط هر دو تیم در جدول رده‌بندی برای هر دو طرف حائز اهمیت است. سپاهان در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و می‌تواند با پیروزی در این دیدار، امیدوار باشد تا با لغزش پدیده و پرسپولیس، خودش را به صدرجدول نزدیک کند اما آن‌ها کار سختی مقابل نفت دارد. نفتی‌ها در پایان هفته هفتم با سه امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته و می‌خواهد با کسب امتیاز در این دیدار خانگی،‌ خودش را از انتهای جدول جدا کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا