خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دو‌ دروغ در یک ادعا: «شهریه نجومی در مدرسه‌ی خاتمی»!

«علی‌اصغر سیدآبادی» در یادداشتی تلگرامی با عنوان «دو‌ دروغ در یک ادعا: شهریه نجومی در مدرسه‌ی خاتمی» درباره‌ی گزارش روزنامه‌ی دانشگاه آزاد (فرهیختگان) نوشت:

روزنامه‌ای احتمالا برای زدن سیدمحمدخاتمی ⁩مدعی شده مدرسه‌ی ⁧«حنان»⁩ وابسته به خاتمی است و گران‌ترین مدرسه ایران تا بهانه‌ فراهم شود، برای کوبیدن خاتمی به بهانه پول‌داری در روزهایی که مردم در تامین معاش خود با دشواری رو‌به‌رویند.

طبیعی است که چنین ادعایی -به خصوص وقتی عدد و رقم هم ضمیمه‌ی آن شود- در چنین روزگاری دیده می‌شود.

این ادعا که در جدولی مرتب شده است و بر صدر آن نام‌ مدرسه حنان و سیدمحمدخاتمی دیده می‌شود، هم چنان که پیش‌بینی می‌شد، به سرعت دست به دست شد و سر از رادیو فردا و … در آورد و مدعی شدند که مدرسه خاتمی از مدرسه حدادعادل و فلان و بهمان هم پرهزینه‌تر است و ۳۷ میلیون تومان شهریه‌اش است.

۳۷ تومان شهریه یعنی ماهی بیش از ۴ میلیون‌ تومان. شنیدن چنین رقمی در این روزها می‌تواند خون مردم را به جوش بیاورد و همین شاید هدف تهیه این گزارش است.

از قضا پسر من ۵ سال در این مدرسه درس خوانده و امسال ششم‌دبستان است.
نمی‌خواهم بگویم ما با این مدرسه هیچ مشکلی و به آن هیچ انتقادی نداریم، اما به دو چیز کاملا مطمئنم.

اول این‌که آقای خاتمی مدرسه ندارد و اگر دارد، آن مدرسه‌ی فرضی، حنان نیست.

دوم این‌که رقم اعلام شده دروغ است و رقمی که ما – البته به سختی- بخشی‌اش را پرداخت کرده‌ایم و قرار است بقیه‌اش را تا پایان سال پرداخت کنیم، کم‌تر از یک چهارم این مبلغ است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حد و مرز اخلاق و انصاف و آدمیت تو کشور سقوط کرده و از بین رفته. وقیحان شیطان صفت برای تخریب برخی از چهره های محبوب جامعه به هر وقاحت و بی اخلاقی روی می آورند و از هر دروغ و تهمتی استقبال می کنند. اف بر دنیا و اف بر بی دینی و بی اخلاقی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا