خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح درباره‌ی عکس حاشیه‌ساز روحانی و مکرون

تسنیم نوشت: یک عضو هیئت همراه روحانی در نیویورک توضیحاتی درباره عکس جنجالی دیدار روحانی با مکرون ارائه کرد.

سفر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به نیویورک شب گذشته به پایان رسید و وی و هیئت همراهش تاساعتی دیگر وارد تهران خواهند شد.

رئیس‌جمهور در طول این سفر با چهره‌ها و هیئت‌های مختلفی از کشورهای جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد. یکی از این دیدارها که تصاویر آن حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت ملاقات با مکرون رئیس‌جمهور فرانسه و هیئت همراه وی بوده که در فضای مجازی کاربران اقدام به انتشار آن کردند.

عمده این کاربران معتقد بودند چرا در مقابل هیئت فرانسوی، تیم ایرانی و رئیس‌جمهور کشورمان جلوی میزشان خالی بوده که گویا هیچ برنامه  و یا چیزی برای ارائه نداشته و عملا در برابر هیئت فرانسوی مغلوب بودند.

حالا یکی از همراهان رئیس‌جمهور در نیویورک توضیحاتی در این زمینه داده است. او می‌گوید:‌ هیئت ایرانی میهمان هیئت فرانسه بود و جلسه در محل دفتر نماینده فرانسه در سازمان ملل برگزار شد، حجم پوشه های روبروی هیئت فرانسوی هم مربوط به اوراق و پرونده‌های کاری خودشان بود که در آنجا بود. اصولا کسی با پوشه مذاکره نمی‌کند، اتفاقا در مذاکرات دیپلماتیک سطح بالا هم با کارت‌های کوچک دستور مذاکره را مرور می‌کنند و بیشتر موارد از حفظ صحبت می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. عجب يعني فرانسوي ها وقت نكردن پرونده ها
    شون رو جمع كنن يا جا نداشتن بذارن جايي
    شايد هم گفتن شما حرفتون رو بزنيين ما هم
    همينجوري كه به حرفاتون گوش ميديم به كارامون
    ميرسيم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا