خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طعنه های کیروش در آخرین بیانیه سال 95

کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی ایران در صفحه شخصی اش در فیس بوک بیانیه ای را خطاب به طرفداران فوتبال منتشر کرد .

به گزارش ورزش سه، کی روش که اخیرا فهرست تیم ملی را نیز در این صفحه اعلام می کند ، در جدید ترین اعلام موضع ، کنایه هایی نه چندان مشخص به دشمنانش در ایران زده و البته طبق معمول از شرایط اعلام نارضایتی کرده است .

نکته مهم دیگر ، عکس این مطلب است که او را در هنگام نشان دادن آن مشت مشهور پس از پیروزی مقابل کره جنوبی نشان می دهد . مسابقه ای که ایران  را به  جام جهانی 2014 برد .

این متن بیانیه اوست :

دوستان عزیز
هرچند می دانید که روند آماده سازی ما برای جام جهانی به خطر افتاد اما بار دیگر زمان آن است که در زمین صحبت کنیم. می دانیم که در قطر، آنها واقعا به قول هایی که در مورد تیم ملی شان دادند، متعهد ماندند. آنها از سه مارس در کمپ آماده سازی برای دیدار با ایران هستند و تنها یک روز قبل از بازی های باشگاه های شان در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان شان را آزاد کردند.
برای مقابله با این سطح از آماده سازی، اجازه بدهید از یوهان کرویف، اسطوره فوتبال هلند، نقل قول کنم:” هر زیانی، فواید خودش را دارد.”
اکنون زمان آن است که بازیکنانم در تیم ملی روی اهداف و رویاهای شان تمرکز کنند و قوی، متحد و با اعتماد به نفس باشند و کاملا به هواداران فوق العاده و پرشورمان متعهد بمانند.
ما باید معجزه کنیم تا بتوانیم بهترین دستاورد را داشته باشیم. نباید نگران محبوبیت های قلابی، سرزنش کننده ها و بازنده ها باشیم. اکنون بار دیگر زمان آن است که نتیجه بگیریم، امتیاز جمع کنیم و کارمان را براساس اعتبار دائمی و احترام پیش ببریم. این تنها راهی است که می توانیم باعث لذت، خوشحالی و افتخار هواداران فوتبال ایران شویم.
متاسفانه در حال حاضر، چند جنجال کوچک و اخبار غلط ما را احاطه کرده است. ما کسانی که این کار را می کنند می شناسیم و می دانیم چرا این کار را می کنند. اما من یک چیز یاد گرفتم و مطمئنا بخش زیادی از هواداران ما این را می دانند و آن این است که آنها هرگز نمی توانند ما را فریب بدهند.
من معتقدم که ما همیشه باید از بهترین ها و قهرمان ها یاد بگیریم:” هرکسی که با شما مبارزه می کند، دشمن شما نیست و هر کسی که به شما کمک می کند، دوست تان نیست.” چه اظهارنظر فوق العاده ای! متشکرم مایک تایسون قهرمان.
در این مرحله، هدف ما نگه داشتن تیم ملی در صدر گروهش در مرحله مقدماتی جام جهانی است. پسرها، برویم ماموریت مان را انجام بدهیم.
با بهترین آرزوها


لیست نهایی تیم ملی ایران اعلام شد

فهرست 23 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار حساس با تیم‌های قطر و چین در راه جام جهانی مشخص شد.

به گزارش “ورزش سه”، کارلوس کی‌روش روز چهارشنبه هفته گذشته لیست 19 نفره‌ای را از بازیکنان داخلی به همراه دو لژیونر از لیگ ستارگان قطر به تیم ملی اعلام کرد و طی دیروز در یک جلسه تمرینی و امروز در دیدار دوستانه مقابل تیم عراق، عملکرد آنها را سنجید و اکنون فهرست نهایی خود تعیین نمود.

تیم ملی فوتبال ایران در روزهای سوم و هشتم فروردین ماه در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 به ترتیب باید مقابل تیم‌های قطر و چین بازی کند که به همین منظور لیست 23 نفره‌ای از سوی کی‌روش به شرح زیر اعلام شد:

علیرضا بیرانوند، محمدرشید مظاهری، محمدرضا اخباری، وریا غفوری، رامین رضاییان، پژمان منتظری، مرتضی پور علی‌گنجی، سید جلال حسینی، عزت‌الله پورقاز، محمد انصاری، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، علی کریمی، مسعود شجاعی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، رضا قوچان‌نژاد، کریم انصاری‌فرد، ساسان انصاری و سردار آزمون.

با احتساب فهرست قبلی و در نظر گرفتن لیست بالا نکاتی وجود دارد که در زیر آنها را از نظر می‌گذرانیم:

* میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، علی کریمی، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، رضا قوچان‌نژاد،کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون 8 بازیکن ایرانی شاغل در خارج از کشور هستند که به تیم ملی دعوت شدند و با در نظر گرفتن پورعلی‌گنجی و منتظری تعداد آنها به 10 لژیونر می‌رسد.
* بیرانوند، حسینی، انصاری، رفیعی، امیری و طارمی 6 بازیکن پرسپولیسی هستند که در فهرست کی‌روش باقی ماندند.
* غفوری با وجود مصدومیت در لیست تیم ملی حضور دارد که با امید ابراهیمی تعداد استقلالی‌های ملی‌پوش را به 2 نفر می‌رساند.
* دانیال ماهینی، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی ترابی، مرتضی تبریزی و احسان پهلوان 5 بازیکنی هستند که با وجود حضور در فهرست اولیه، در لیست نهایی کی‌روش جای نگرفتند.
* با خط خوردن ماهینی، استقلال خوزستان هیچ نماینده‌ای در تیم ملی ندارد.
* مظاهری تنها ملی‌پوش ذوب‌آهن است و پهلوان که برای مراسم عروسی خود از تیم ملی اجازه گرفته بود، بدون تمرین کردن از فهرست کی‌روش کنار رفته و تبریزی نیز از لیست او خط خورده است.
* عدم دعوت از اشکان دژاگه مصدوم که همواره جایی در تیم کی‌روش داشت، از نکات قابل توجه در این فهرست است.
* باقی ماندن ساسان انصاری آقای گل فولاد خوزستان و لیگ برتر و دعوت مجدد از علی کریمی لژیونر لوکوموتیو زاگرب از نکات مهم لیست 23 نفره ایران به حساب می‌آید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا