خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش نماینده شیراز به بازداشت مهدی حاجتی

نماینده مردم شیراز با اشاره به بازداشت «مهدی حاجتی»، عضو شورای شهر شیراز در پی اظهار نظرش راجع به پیگیری بازداشت دو بهایی انجام شده است، به ایسنا گفت: نباید اظهار نظر یک عضو شورای شهر باعث چنین واکنشی شود. این کار در وضعیت فعلی نگران‌کننده و موجب تشویش اذهان عمومی است. ما باید در برخوردها عدالت و درایت را لحاظ کنیم.

بهرام پارسایی اضافه کرد: متأسفانه بعضا با یک جرم مشهود مثل تخریب اماکن میراثی و اماکن ملی که در شیراز اتفاق می‌افتد، برخورد نمی‌شود اما یک عضو شورای شهر به خاطر توئیتش بازداشت می‌شود که این به نفع منافع ملی و انسجام کشور نیست. قطعا نمی‌توان دفاع عضو شورای شهر از حقوق شهروندی چند شهروند را به حساب حمایت او از یک فرقه دانست.

پارسایی با تاکید بر این که نباید با یک اظهار نظر چنین برخورد قضایی شود، مدعی  شد: آقای حاجتی در شورای شهر پیگیر تخریب اماکن میراثی بوده و به خاطر این پیگیری نیز چند بار تهدید شده بود.

نماینده مردم شیراز در پایان با بیان این که اعضای شورای شهر شیراز درباره بازداشت مهدی حاجتی جلسه فوق‌العاده تشکیل دادند، گفت که موضوع بازداشت این عضو شورای شهر شیراز را از مقامات قضایی و امنیتی پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا