خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لوییس فن‌خال سرمربی تراکتورسازی می‌شود؟!

پس از اعلام علاقه سرمربی هلندی برای سفر به ایران شایعاتی در مورد مذاکره او با تراکتورسازی مطرح شده است.

به گزارش ایلنا، روز گذشته و در حالیکه اخبار فوتبال ایران در تب و تاب دربی 88 بود، لوئیز فن خال، سرمربی شهیر هلندی سابق تیم‌های بایرن مونیخ و منچستر یونایتد با انتشار ویدویی اعلام کرد قصد دارد به زودی به ایران سفر کند. این موضوع اگرچه عجیب به نظر می‌رسید ولی منجر به شکل گرفتن شایعاتی هم از احتمال فعالیت او در ایران شد.

شایعات ابتدایی پیرامون جانشینی فن‌خال به جای کی‌روش بود که با توجه به قطعی شدن ماندن کی‌روش در تیم ملی که چند وقت قبل از سوی مهدی تاج اعلام شد منتفی است و به نظر نمی‌رسد درست باشد.

شایعه بعدی که پررنگ‌تر و جدی‌تر بود، مربوط به مذاکره او با تراکتورسازی است. تراکتورسازان که از تیم‌های پرمهره لیگ برتر هستند تا کنون در هفته‌های گذشته لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتند و اختلافات داخلی منجر به قطع همکاری با توشاک شد و این تیم پرطرفدار تبریزی در حال حاضر با هدایت موقت محمد تقوی راهی مسابقات می‌شود و تکلیف سرمربی جدیدش هنوز مشخص نیست.

فن خال در حالی برای سفر به ایران ابراز تمایل کرده که مسئولان تراکتورسازی به دنبال جذب یک سرمربی شهیر خارجی هستند و نشست خبری علیرضا اسدی که طی آن عنوان کرده بود مسئولیت مذاکره با سرمربی جدید بر عهده مالک باشگاه است و بیانیه منتشر شده از سوی محمدرضا زنوزی که شب گذشته رسانه‌ای شد، این شایعات رنگ و بوی جدی‌تری به خودش گرفته است.

به هر صورت بعید است فن خال به قصد تفریح قصد سفر به ایران را داشته باشد و باید دید آیا این ابراز تمایل برای آمدن به کشورمان ارتباطی با فعالیت او در اینجا به عنوان مربی دارد یا نه.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا