خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ سردار نقدی به سوال «چرا رهبری برای رفع مشکلات فکری نمی‌کند»

«محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: عده ای می گویند چرا رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات، فکری نمی کند، نظام جمهوری اسلامی که مجموعه طاغوتی نیست که یک تن بخواهد برای همه چیز فکر کند، در این نظام به مردم حق رای داده شده است،آنان هستند که می توانند مسئولان اداره کشور و تصمیم گیران ارشد نظام را در مجموعه مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها، انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا،سردار محمد رضا نقدی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم درمصلای قدس این شهر افزود: دراین دوران ملت ایران تنها و بدون امکانات لازم، همزمان در برابر همه ابرقدرت های جهان ایستاد و از این معرکه سربلند بیرون آمد.

وی با اشاره به شرایط سخت کشور درسالهای آغاز دفاع مقدس، بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب، شوروی سابق افغانستان را اشغال کرده بود و مرزهای ما از آن ناحیه تهدید می شد و بخشی از جوانان ما برای حمایت از مردم مظلوم افغانستان در آن منطقه حضور داشتند، در داخل کشور هم هرکدام از ابرقدرت ها درگوشه و کنار ایران گروه های تروریستی تشکیل داده بودند و روزهایی بود که ما در شهرها 40 شهید می دادیم.

سردار نقدی افزود: هرکس که فعالیت فرهنگی و انقلابی داشت در معرض تیر این تروریست ها قرار می گرفت، فضای کشور اینچنینی بود که دشمن بعثی با حمایت آمریکا از غرب کشور به ما حمله نظامی کرد و همه ابرقدرت ها پشت سر صدام قرارگرفتند و با تحریم شدید اجازه نمی دادند حتی سیم خاردار به ایران برسد.

این مقام نظامی ادامه داد: امریکایی ها غذای عراق و کشورهای مرتجع عربی پول آن را تامین می کردند، تمام کمک های لازم را به آنها رساندند تا به جنگ با ایران وارد شود، همچنین کشورهای قدرتمند دنیا پیشرفته ترین سلاح های خود را در اختیار بعثی ها قرار می دادند، همه رسانه های جهان نیز در اختیار صدام بود.

وی گفت: آیا چنین حادثه ای در دنیا اتفاق افتاده است که یک ملتی این چنین مورد هجوم قرار بگیرد؟ اما با سربلندی از این معرکه خارج شدیم ،در طول تاریخ این ملت، هرگاه دشمن بزرگی به ایران حمله کرده ، آن را اشغال و یا بخش هایی از کشور را جدا ساخت اما در زمان انقلاب اسلامی به برکت ولایتمداری مردم و دفاع جانانه رزمندگان، ذره ای از خاک کشور جدا نشد.

31 شهریورماه سالروز شروع جنگ تحمیلی در سال 1359 توسط رژیم بعثی صدام است که این ایام به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

به گفته سردار نقدی ،در زمان پادشاهان ستمگر از جمله در زمان پهلوی بخش های مختلفی از ایران به اشغال دشمنان درآمد و از آن جدا شد. در زمان رضاخان جنایتکار که در برابر مردم، ستمگر و در برابر دشمنان ترسو بود، دشمنان به راحتی کشور را در اختیار خود گرفتند.

نقدی گفت: شاهان جنایتکار، ملت ایران را سرکوب و اجازه نمی دادند حکومت در دست مردم باشد اما در زمان انقلاب اسلامی و با ولایت الهی تحولات بزرگی به نفع ملت ایران رقم خورد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در زمان پهلوی بسیاری از مردم ایران بی سواد بودند و درصد زیادی از زنان کشور حتی نمی توانستند اسم خود را بنویسند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران در رتبه های برتر علمی جهان قرار دارد.

وی ادامه داد: در مباحث امنیتی نیز ایران که روزی با دخالت سرویس های اطلاعاتی بیگانه اداره می شد ،توانست یک شبکه اطلاعات مردمی را به وجود آورد و برنامه های دشمن برای اخلال در نظام اسلامی را خنثی کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی یک نعمت بی بدیل الهی است که در هر مسیری که دنبال شود شگفتی ساز خواهد بود، همان طور که امروز در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به دستاوردهای بزرگی رسیده است.

وی بیان کرد: در کل دوره پهلوی 11 هزار عنوان کتاب چاپ شد، اما در زمان انقلاب اسلامی فقط در سال 96، 107 هزار عنوان کتاب در این کشور به چاپ رسیده است.

به گفته سردار نقدی ، کشوری که روزی نیازهای خود را از اسرائیل اشغالگر تامین می کرد امروز به برکت انقلاب اسلامی و توجه فراوان آن به مباحث علمی، ماهواره به فضا ارسال می کند.

وی گفت: امروز ایران در دفاع از مردم مظلوم منطقه و جهان، جایگاه مهمی دارد و با فتح قلب های آزادگان جهان، مرزهای معنوی خود را بسیار گسترش داده است.
سردار نقدی با اشاره به این که پیروزی های بدست آمده نتیجه پیروی از فرامین رهبری است، افزود: مشکلاتی که امروز در سطح کشور مشاهده می شود به خاطر دوری از ارزش های انقلاب است.

وی با بیان این که نمره انقلاب در شرایط مختلف 20 است، ادامه داد: عده ای می گویند چرا رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات، فکری نمی کند، نظام جمهوری اسلامی که مجموعه طاغوتی نیست که یک تن بخواهد برای همه چیز فکر کند، در این نظام به مردم حق رای داده شده است،آنان هستند که می توانند مسئولان اداره کشور و تصمیم گیران ارشد نظام را در مجموعه مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها، انتخاب کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به مردم ایران حق رای و استقلال داد در حالی که در زمان شاهان جنایتکار، این حاکمان بی سواد بودند که برای مردم تصمیم می گرفتند.

وی بیان کرد: از جمله درس های مهمی که در این سال ها گرفتیم این است که اگر مدیران کشور نگاهشان به داخل باشد و روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در مردم تقویت شود به پیروزی های چشم گیری خواهیم رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اینطور که پیداست مقصر همه مشکلات مردم هستند. مثل هواپیما که می افتد و مقصر خلبان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا