خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقدیم اجرای نخست «سیم و سرمه» به صدرالدین زاهد

آغاز اجرای سیم و سرمه با استقبال اهالی هنر و رسانه

شب گذشته، نمایش «سیم و سرمه» تازه‌ترین اثر روزبه حسینی اجرای خود را ویژه‌ی منتقدین، خبرنگاران و جمعی از هنرمندان، آغاز کرد.

به گزارش ارسالی برای انصاف نیوز در این اجرا هنرمندان و منتقدینی چون: صدرالدین زاهد، فریبرز قربانزاده، ناصح گامکاری، رضا آشفته، حسین شاکری، حسین رسولی، فرهاد تفرشی، مژده ایزد، پیمان ناجی، میثاق زارع، حسین عباسی، بنیامین اثباتی، فاطمه اکبرپور، دکتر موحد، ابراهیم طلعتی‌نژاد، احسان عبایی، پژمان دادخواه، محسن حسن‌زاده، آرش نصیری و … حضور داشتند. روزبه حسینی نویسنده، طراح و کارگردان این نمایش، با یادی از بیژن مفید و با قدردانی از نسلِ درخشانِ دهه‌ی چهل، این اجرای ویژه را به صدرالدین زاهد، بازیگر و کارگردان سال‌های پیش از انقلاب که به تازگی از فرانسه به ایران بازگشته، پیش‌کش کرد.

نمایش «سیم و سرمه» کاری از گروه فیلم و تئاتر وَ ناگهان است که روزبه حسینی، نویسندگی، کارگردانی، طراحی صحنه، لباس و نور نمایش را خود برعهده دارد. بازیگران نمایش «سیم و سرمه» سیما شُکری و میثم غنی‌زاده، و آرش فصیح مدیرتولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز نمایش هستند. اجرای زنده‌ی موسیقیِ خاص این نمایش را که غزل، ترانه‌ها و ملودیِ قطعات آن نوشته‌ی خود نویسنده‌ی نمایش است، توسط آروین نیک (گیتار و هارمونیکا) و آریا قاسمی (خواننده) از گروه تهران الف، کیمیا صرافی نوازنده‌ی کاخن و هم‌خوان، و شیوا احمدی‌سپهر، خواننده‌ی همراه و نوازنده‌ی عود (از گروه خورشید و ماه‌ِ استاد درخشانی) به‌صورت زنده اجرا می‌شوند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از گروه کارگردانی: زهرا سلطانی. نسترن طاها / منشی صحنه: نسترن خدادوست/ گرافیک و طراحی اقلام تبلیغاتی: پانته‌آ قاسمی/ تیزر: علی ضیاسعیدی/ عکاسان: رسول نورمحمدزاده. محمد گل‌محمدی. ضیا صفویان/ تبلیغات مجازی: نسترن خدادوست هستند.

نمایش «سیم و سُرمه» از 8 تا 20 مهرماه، هر روز در دو نوبت در ساعت‌های 18 و 20 به مدت پنجاه دقیقه در سالن سایه‌ی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. خرید بلیت این نمایش از طریق سایت تیوال و به صورت حضوری انجام می‌شود. قابل ذکر است چهار روز نخست اجرای این نمایش (یکشنبه تا چهارشنبه) سیانس نخست (18) برای دانشجویان تمام رشته‌ها با تخفیف 50 درصد خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا