خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تیم رسانه‌ای و اقتصادی دولت بازبینی جدی شود»

مدیرعامل بنیاد باران گفت: تیم رسانه‌ای و اقتصادی دولت میبایست به صورت جدی بازبینی و در ترکیب آن تغییرات جدی صورت پذیرد. دولت تیم منسجم تری را قبل از انتخاب مجدد، میبایست در قالب برنامه ای مشخص و معرفی کند و در معرض افکار عمومی قرار دهد. نظارتی را نیز برای رسانه ها به صورت عملی در نظر بگیرد زیرا باید برای ارتباط با مردم برنامه عملی تهیه شود؛ گفتگوی یکطرفه به تنهایی کافی نیست.

«جواد امام» در گفتگوی کوتاهی با انصاف نیوز درباره ی موضوع کاندیدای پوششی برای روحانی در انتخابات پیش رو نیز گفت: قائل به کاندیدای پوششی نیستم. بهتر است آقای روحانی تمام قد به صحنه بیاید و مواضع خود را به صورت صریح باحامیان خود روشن کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره ی وضعیت اصولگرایان نیز گفت: اصولگرایان اگر کاندیدایی مدنظر دارند، معرفی کنند که تا الآن کاندیدایی نتوانستند معرفی کنند، زیرا افکار عمومی با آن ها همراه نیست. همانطور که در انتخابات قبلی مشاهده شد.

وی افزود: جمنا نیز با نگاه قیومیت بر احزاب اصول گرا پابه صحنه گذاشته و بر اساس اعلام وزارت کشور قانونی نیست. همچنین مورد اجماع و اقبال احزاب اصول گرا هم قرار نگرفته است و برای معرفی کاندیدای ریاست جمهوری به اجماع نمی رسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا