خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌ی نمایندگان درباره‌ی مشکلات رانندگان کامیون

نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای از رانندگان کامیون بین شهری در امور حمل و نقل کشور حمایت وخواستار رفع مشکلات آنها شدند.

به گزارش ایسنا، این بیانیه که به امضای بیش از ۱۵۳ نفر از نمایندگان رسیده و توسط اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد، به شرح زیر است:

«جناب آقای رییس جمهور حسن روحانی با سلام و احترام؛

در شرایطی که اولویت امروز کشور حل مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه اقتصادی است، آمادگی، هماهنگی و انسجام فرماندهان و مدیران دلسوز و هوشمند جبهه اقتصادی و اجتماعی کشور می‌تواند ما را از موانع پیش‌رو عبور دهد. در این راستا عدم ساماندهی و رفع مشکلات صنف کامیون‌داران با جمعیت بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر در روزهای اخیر حمل و نقل کالا و سوخت در کشور را مختل کرده، در صورتی که با تدبیر به موقع می‌شود جلوی اینگونه مسائل را گرفت و مانع نارضایتی شد. مطالبات و خواسته‌های به حق دارندگان وسائل نقلیه بین‌شهری باید مورد حمایت جدی قرار گیرد.

افزایش قیمت‌ اقلام و قطعات مورد نیاز وسائل نقلیه سنگین و پایین‌بودن نرخ کرایه‌های حمل و نقل موجب شده این صنف زحمت‌کش نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. ضرورت دارد یک بسته حمایتی کارشناسی شده با فوریت برای ادامه‌ی کار آنها تهیه شود. ضرورت دارد پلیس راهور این قشر عزیز را بیشتر مورد حمایت قرار دهد و ناجا نیز در ایجاد امنیت جاده‌ای تلاش بیشتری داشته باشد. سازمان تامین اجتماعی برای بیمه‌ آنها و دولت در تهیه اقلام مورد نیاز و پرداخت کرایه‌ها براساس کیلومتر اقدام فوری کند. در پایان ضمن تعقیب مطالبات به حق کامیون‌داران انتظار می‌رود با رفتار هوشمندانه و مسئولانه از اقدامات نا امن کننده دشمنان جلوگیری شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا