خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماهاتیر محمد: چاره‌ای جز اطاعت از آمریکا نداریم

ماهاتیر محمد درباره قطع روابط تجاری با ایران در راستای تحریم‌های آمریکا علیه این کشور گفت: ما چاره دیگری نداریم و اگر شما از آمریکایی‌ها اطاعت نکنید، اقداماتی را علیه بانک‌‌ها و پول ملی شما انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری «مالای میل»، «ماهاتیر محمد» نخست وزیر مالزی  در مصاحبه با شبکه ترک «تی آر تی» در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت: بی‌ثباتی دولت آمریکا در روابط بین‌الملل برای اقتصاد مالزی هزینه خواهد داشت.

«ماهاتیر محمد» با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا روابط تجاری مالزی با ایران را  کاهش داده و احتمالا کاملا متوقف خواهد کرد درباره ادعاهای «دونالد ترامپ» در خصوص تبعات روابط تجاری با ایران گفت: ما قطعا از این تصمیم آمریکا آسیب خواهیم دید؛ اما تجارت را با دیگر شرکای تجاری ادامه می‌دهیم تا تاثیر این آسیب‌ها را کم کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره قطع روابط تجاری با ایران در راستای تحریم‌های آمریکا علیه این کشور گفت: ما چاره دیگری نداریم و اگر شما از آمریکایی‌ها اطاعت نکنید، اقداماتی را علیه بانک‌‌ها و پول ملی شما انجام می‌دهند.

نخست وزیر مالزی گفت: بلاتکلیفی‌های رئیس جمهور آمریکا در روابط بین الملل و مخالفت او با جهانی شدن، به کشورهای کوچکی چون مالزی آسیب اقتصادی می‌زند. وقتی مشخص نیست کشورهای قدرتمند چه نوع سیاستی را دنبال خواهند کرد، بلاتکلیفی بوجود می‌آید و این به قیمت آسیب زدن به ثروت و مواضع کشورهایی مانند مالزی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا