خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن کدیور: بهاییت از منظر اسلامی پذیرفته نیست

حجت الاسلام محسن کدیور ضمن درخواست آزادی «مهدی حاجتی»، عضو شورای شهر شیراز که بر اساس اخبار، پیگیر وضعیت حقوقی دو شهروند بهایی بوده است، اما تاکید کرد: مسلما از منظر اسلامی آئین بهاییت پذیرفته نیست.

به گزارش انصاف نیوز، آقای کدیور در یادداشتی تلگرامی نوشته است که «آنچه ظاهرا حاجتی به خاطر آن بازداشت شده «ارتباط با فرقه ضاله بهائیت» است! … اما برخورداری از حقوق شهروندی متوقف بر داشتن هیچ عقیده و دینی نیست. … به لحاظ دینی و اعتقادی می‌توان بهائیت را نقد کرد و بر بطلان و نادرستی آن برهان اقامه کرد.

وی همچنین درباره‌ی بهاییت با تاکید بر این که «مظلومیت معنایش محق بودن در آئین نیست تا کسی خلط مبحث کند»، معتقد است که بهاییان در حال حاضر در حقوق شهروندی با مشکل مواجه هستند، «ولو آئینشان باطل و گمراهی باشد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام ،
    چه شما که ( نواندیش ) آنهایی و چه آنهایی که ( کهنه اندیش ) آنها هستند و چه بقیه ایکه ( سنتی اندیش ) شما هستند – شاید هنوز ملتفت نشده اید که طشت همگی تان سالهاست از بام فرو افتاده و صدای توخالی بودنش دنیا را برداشته ! و شما هنوز دست برنداشته اید -تآیید میکنم که از دیدگاه بیزنسی موفق بوده اید-اما…

    2
    5
    1. می توانید بگویید پس طشت چه کسی از بام فرو نیفتاده است ؟!؟!؟! خودت هم فهمیدی چی گفتی ؟!؟!؟!

      3
      1
      1. سلام دوست خوبم حسین رضا تاجیک !
        اگر شما به ضمیر بکار رفته یعنی ( آنها ) توجه میکردید ، دیگر این سئوال محلی از اعراب نداشت – ( آنها ) یک صنف بیشتر نیستند که اگر دست از نظریه پردازیهای نو و کهنه و سنتی برای سلطه بردارند- هم عِرض خود نمی برند و هم زحمت ما مردم نمیدارند . طشت این صنف با همه گستردگی ظاهری، فقط یک صدا دارد – آیا فقط همین یک صنف در ایران هستند و مجاز ؟

        1
        1
  2. منقول است حاکمی از عالمی خواست تاریخ تولدش را به ابجد بیان کند …ان شیخ بهداز کمی تامل گفت……ظهرالفساد…..

    1. لعنت برامثال کدیور که اسلام وانقلاب رو به گند کشیدن.درودبر رهبر عزیزم آیت الله خامنه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا