خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نشست «دردمندانه و همدلانه» اصلاح طلبان با روحانی

حمیدرضا جلایی‌پور، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد، درباره‌ی دیدار تعدادی از فعالان اصلاح طلب با رییس جمهور در یادداشتی در کانال تلگرامی خود با عنوان «یک نشست دردمندانه و همدلانه با روحانی» نوشت:

امروز بعد از ظهر (۱۰/۷/۹۷) بعضی از نمایندگان تشکل‌های اصلاح‌طلب (از مجمع روحانیون، حزب اتحاد، کارگزاران، اعتماد ملی و فراکسیون امید) با جناب روحانی یک نشست سه ساعته داشتند. من هم در جلسه بودم.

تقریبا اصلاح‌طلبان اغلب مسائلی که مردم جامعه با آن درگیرند بطور عریان، شفاف و بدون روتوش مطرح کردند و جناب روحانی هم با دقت و حوصله گوش داد.

روحانی با اکثر مشکلات مردم همراهی و همدردی داشت و به مشکلاتی که دولت با آن درگیر بود نیز اشارات صریحی کرد.

مثلا در پاسخ به این سخن اصلاح‌طلبان که گفته بودند که‌: مردم می‌گویند به روحانی رای دادیم و او پس از اخذ رای ما را در میان انبوه مشکلات تنها گذاشت، گفت: اینطور نیست و اصلن شعارها را فراموش نکرده‌ام فقط مشکلات کم نبوده و بطور مثال گفت وقتی که ترامپ از برجام خارج شد فشار عجیبی به دولت من آمد که ایران از برجام خارج شود که دولت مقاومت کرد. و این فشارها برای کشور نگران کننده بود.

او به دامنه‌های تخریبی که از مشهد شروع شد اشاره کرد.

قرار شد یک کمیته پیگیری محورها و پیشنهادها با حضور نمایندگانی از اصلاح‌طلبان و ریاست دفتر رئیس‌جمهور تشکیل شود تا این محورها بصورت جدی‌تر و حتی در قالب سیاست‌های جدید و تقدیم لایحه پیگیری شود.

به نظر من نشست دردمندانه و همدلانه‌ای بود از یک طرف روحانی با جمع‌بندی‌های صریحی از مشکلات مردم و بدون سانسور آشنا شد و از طرف دیگر اصلاح‌طلبان با مشکلات جدی دولت آشنا شدند.

جالب بود روحانی برای جلب یاری از احزاب و نیروهای جامعه مدنی با صراحت علاقه نشان داد. او امیدوار بود که دولتش با کمک حاکمیت و نیروهای جامعه مدنی و سیاسی و تک تک مردم با عزت بتواند از «پیچ بحران‌آفرین ترامپ-نتانیاهو» عبور کند.

نشست روحانی و جمعی از اصلاح‌طلبان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا