خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معرفی بهترین پیتزا فروشی های اصفهان + آدرس، تلفن و منو با اسنپ فود

رپورتاژ آگهی

اگر به اصفهان سفر کرده باشید، می‌دانید که در این شهر پیتزافروشی‌های بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها طرفداران خاص خود را دارند؛ بنابراین ممکن است برای بسیاری از گردشگران و حتی اهالی اصفهان، انتخاب در میان این گزینه‌ها به کاری سخت و زمان‌بر تبدیل شود. در این مقاله تلاش کرده‌ایم لیست پیتزافروشی‌های اصفهان را به شما معرفی کنیم؛ همچنین رده قیمتی غذاهای هریک از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید!

سوران

فست فود سوران اصفهان یکی از جذاب‌ترین پیتزاها و برگرهای این شهر را دارد؛ به طور کلی غذاهای این رستوران به چهار دسته: پیتزا ایتالیایی، پیتزا آمریکایی، برگر، سوخاری، استیک و پاستا تقسیم می‌شود و از این جهت در هنگام مراجعه به آن، به منوی وسیعی دسترسی خواهید داشت.

 درباره رده قیمتی این مجموعه باید گفت که به نسبت متوسط قیمت پیتزا در اصفهان (البته به نسبت پیتزا فروشی‌های رده بالای این شهر)، در رده متوسط رو به گران قرار می‌گیرد.

آدرس: اصفهان، چهار راه شیخ صدوق، ابتدای شیخ صدوق شمالی، فست فود سوران

تلفن: 03136225174

ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا ۱۵:۳۰ و ۱۸:۳۰ تا ۱۲ شب

ساباط

کافه ساباط بی‌شک یکی از محبوب‌ترین کافه فست‌ فودی‌های شهر اصفهان است و در بسیاری اوقات افراد بسیاری را می‌توان در آن یافت. این کافه دو شعبه اصلی و یک شعبه مخصوص دلیوری دارد که در ادامه آدرس و تلفن آن‌ها را به شما ارائه خواهیم کرد. قیمت‌های این کافه رستوران منصفانه بوده و در لیست موارد گران‌قیمت این شهر قرار نمی‌گیرد.

کافه ساباط از فضای مدرن و دلنشینی بهره می‌برد.

آدرس شعبه اول: اصفهان، مرداویج، استقلال جنوبی، ک ۷

تلفن:‌‌ ۰۳۱۳۶۶۹۵۵۴۲

آدرس شعبه دوم: اصفهان، خیابان آتشگاه، بعد از سه راه نبوی منش، داخل خانه گل ناردین

تلفن: ۰۹۳۳۲۶۴۲۵۲۴

ساعات کاری: ۸ صبح تا ۱۲ شب

آدرس شعبه دلیوری: اصفهان، خیابان توحید، چهارراه پلیس

ساعات کاری: ۱۸:۳۰ تا ۱۲ شب

فارنهایت

رستوران فارنهایت اصفهان بیشتر به دلیل سوشی‌ و تاکوهای خوشمزه و باکیفیتی که دارد شناخته ‌می‌شود؛ اما کیفیت پیتزاهای آن نیز فوق‌العاده است! اگر طرفدار پروپاقرص پیتزا هستید و می‌خواهید به یک منوی خاص و کمیاب از انواع پیتزاها دسترسی پیدا کنید، به فارنهایت سر بزنید؛ مخصوصا آنکه در کنار پیتزا می‌توانید ازسوشی‌ها و انواع تاکو نیز لذت ببرید. از لحاظ قیمتی، رستوران فارنهایت در لیست رستوران‌های گران‌قیمت این شهر قرار می‌گیرد.

آدرس: اصفهان، خيابان مير، حدفاصل پل هوايي و چهارراه نظر، بين كوچه ١٤ و ١٦

تلفن: 03136670000

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۱۱:۳۰ شب

ویل گریل

یکی از کافه رستوران‌های دیگری که در اصفهان از کیفیت غذای خیره‌کننده بهره می‌برد و منوی بسیار گسترده‌ای نیز دارد، ویل گریل است. در این کافه رستوران می‌توانید علاوه بر نوشیدنی‌های بار گرم و سرد، انواع صبحانه‌های خاص فرنگی، انواع برگر، پاستا، استیک، ساندویچ‌های خاص و کمیاب و انواع پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی را نوش جان کنید. رده قیمتی رستوران ویل گریل متوسط رو به بالا است؛ از همین رو در لیست رستوران‌های بسیار گران‌قیمت اصفهان قرار نمی‌گیرد.

فضای داخلی ویل‌گریل را در تصویر مشاهده می‌کنید.

آدرس:‌ حد فاصل چهارراه آبشار و چهارراه آپادانا، مجموعه ویل گریل

تلفن: ۰۳۱۳۶۴۱۳۷۰۰ و ۰۹۰۲۷۶۱۲۵۷۷

ساعات کاری: ۸:۳۰ صبح الی ۱۱:۳۰ شب

پانیذ

پیتزا پانیذ اصفهان یک پیتزا فروشی دو شعبه‌ای در این شهر است که غذاهای متنوعی از جمله پیتزا آمریکایی، پیتزا ایتالیایی، اسنک، برگر ذغالی و ساندویچ را در منوی خود دارد. آنچه پانیذ را از دیگر رقبای خود متمایز می‌کند، یکی خدمت‌دهی بدون نقص آن‌ها در قسمت فروش آنلاین است (شما می‌توانید از طریق اسنپ‌فود از پیتزا پانیذ اصفهان خرید کنید) و دیگری قیمت‌گذاری منصفانه محصولات، که در مجموع خرید از آن را به‌صرفه‌تر از دیگر رقبا کرده است.

شعبه اول: میدان علیخانی (ملک شهر)، ابتدای رباط دوم (کوچه صدری ۲۷)، مقابل پارک گل محمدی، پیتزا پانیذ

تلفن: 03134500704

شعبه دوم: خیابان کاوه ، خیابان ابوریحان ، کوچه ۳ ، جنب بوستان شقایق

تلفن: ۰۳۱۳۴۵۸۴۸۱۰

ساعات کاری:‌ ۱۲ ظهر تا ۴ عصر و ۶ عصر تا ۱۲ شب

فوریو

اگر به دنبال بهترین پیتزا اصفهان هستید، حتما باید پیتزا فوریو را در لیست خود قرار دهید! این پیتزافروشی به طور تخصصی بر پیتزا و برگر تمرکز داشته و در تلاش است تا با محدود نگه داشتن منوی خود، کیفیت غذاهای ارائه‌شده را به طور مداوم افزایش دهد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که لیست پیتزاهای این رستوران بسیار گسترده است و برخی از انواع خاص و کمیاب پیتزا را می‌توانید تنها در فوریو پیدا کنید.

فوریو یک رستوران لاکچری در اصفهان است.

آدرس: اصفهان، خیابان فیض جنوبی، جنب کتابخانه رکن الملک

تلفن: ۰۳۱۳۶۶۱۷۱۷۱

ساعات کاری: ۱۸ الی ۲۴

برگر باز

فست فود برگر باز هرچند به برگرهای فوق‌العاده و بی‌نقص خود شهرت دارد می‌توان آن را در لیست بهترین برگر اصفهان جای داد، کیفیت پیتزاهای آن نیز فوق‌العاده بوده و می‌توان گفت پیتزاهای آن در لیست بهترین‌های اصفهان قرار دارد. اگر به برگر علاقه دارید، حتما به خانه کنتاکی اصفهان نیز سر بزنید.

آدرس: اصفهان، چهارراه آپادانا، ابتدای خیابان سجاد، روبروی بی آر تی، کافه رستوران برگر باز

تلفن: 031-36410913

ساعات کاری: ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب

سکه طلا

فست فود سکه طلا از دیگر فست فودی‌های بسیار محبوب در شهر اصفهان است و می‌توان آن را به عنوان یکی از پرطرفدارترین‌های این شهر معرفی کرد. در منوی سکه طلا می‌توانید به انواع پیتزا آمریکایی، پیتزا ایتالیایی، برگر، ساندویچ، استیک، سوخاری و پاستا دسترسی داشته باشید. از لحاظ قیمتی، سکه طلا در میان رستوران‌های گران‌قیمت اصفهان قرار دارد.

آدرس: اصفهان، خیابان وحید، نبش خیابان خاقانی، فست فود سکه طلا

شماره: 03136270706

ساعت کاری: 18 تا 24

پیتزا پیتزا اصفهان

پیتزا پیتزا از جمله قدیمی ترین پیتزا فروشی اصفهان بوده و شعبه‌های زیادی در سرتاسر استان اصفهان و دیگر شهرهای بزرگ ایران دارد، که برخی از مهم‌ترین شعبه‌های آن در شهر اصفهان را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. خبر خوب آنکه اگر به خرید آنلاین پیتزا اصفهان تمایل داشته باشید، پیتزا پیتزا می‌تواند خدماتی عالی را به شما ارائه دهد. رده قیمتی محصولات پیتزا پیتزا متوسط رو به گران‌قیمت است.

شعبه اول، شعبه مرکزی: اصفهان، بوستان سعدی

ساعات کاری: 11 صبح الی 1 بامداد

شماره تماس:

031-36276792

031-36241283

شعبه دوم: اصفهان، خیابان رباط دوم(سید رضی)، نبش خیابان عادل پور، مجتمع پدیده

ساعات کاری: 8:30 تا 13 و 20  تا 12 بامداد

شماره تماس:

031-34417206

031-34417207

شعبه سوم: اصفهان، خیابان مشتاق دوم(سلمان فارسی)، پل غدیر (پیتزا پیتزا اصفهان بزرگمهر)

ساعات کاری: 12 تا 15 و 19:30 تا 12 بامداد

شماره تماس:

031-32651680

031-32651681

شعبه چهارم: اصفهان، خیابان پروین اعتصامی، خیابان دشتستان، نبش چهارراه آل خجند

ساعات کاری: 18 الی 12 بامداد

شماره تماس:

031-32287841

031-32287840

سیلو

اگر به دنبال بهترین پیتزا ایتالیایی اصفهان هستید و می‌خواهید به یک رستوران تخصصی ایتالیایی بروید، رستوران سیلو مناسب شماست! منوی این رستوران شامل پیتزا ایتالیایی، برگر، پاستا، استیک و دیگر غذاهای فرنگی است؛ از همین رو در هنگام مراجعه به آن با منوی نسبتا وسیعی مواجه خواهید بود. قیمت این رستوران متوسط رو به گران است؛ اما در مجموع می‌توان شیوه قیمت‌گذاری آن را منصفانه ارزیابی کرد. همچنین امکان خرید آنلاین پاستا اصفهان از آن وجود دارد.

سیلو یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی اصفهان است.

آدرس: ابتدای خیابان مصلی، کافه رستوران سیلو

تلفن: ۰۳۱۳۲۶۷۲۷۱۶

ساعات کاری:‌ ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲ شب

سفارش بهترین پیتزای شهر در اسنپ فود اصفهان!

از همراهی شما متشکریم! اگر شما نیز تجربه‌ جذابی در زمینه نوش جان کردن پیتزا در اصفهان دارید، آن را با دیگر کاربران در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا