خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسین دهباشی مصاحبه نکرد

«حسین دهباشی» مستندساز مخالف دولت، دعوت به مصاحبه‌ی تفصیلی با انصاف نیوز را رد کرد.

آقای دهباشی که تغییر موضع او در سال‌های اخیر بازتاب بسیاری پیدا کرده است، پس از چند ماه انتظار در هفته‌ی گذشته گفت که حاضر به این مصاحبه نیست.

وی در سال 92 یکی از کلیپ‌های تبلیغاتی ستاد حسن روحانی را کارگردانی کرد و در دولت اول روحانی عضو هیات مدیره‌ی منطقه آزاد کیش بود اما در اواخر آن دولت تغییر مسیر داد و در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از میرسلیم حمایت کرد.

دهباشی دیروز در شبکه‌های اجتماعی از پایان سلسله مصاحبه‌های تصویری «خشت خام» خبر داد: «به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقی بمیرد تشنه مستسقی و دریا همچنان باقی! | خشتِ‌خام | [۴۷نوبت/ تولّد: ۲آبان۹۵ — وفات: ۱۰مهر۱۳۹۷]».

او نوشته بود که قرار است هفته‌ی پیش با محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق، گفت‌وگو کند اما بنا بر ادعای او، با مخالفت یکی از وزارتخانه‌ها مواجه شد.

حسین دهباشی که در شبکه‌های اجتماعی حضوری فعال داشت، در یک سال اخیر که تغییر مسیر ناگهانی او به نقد کشیده شده، با بسیاری قطع ارتباط و به اصطلاح آنها را «بلاک» کرده است.

مواضع او پس از بروز مشکلاتی با دولت، به مخالفت و ضدیت با دولت روحانی کشیده شده و در مواردی مورد استقبال مخالفان تندروی دولت که به دلواپسان معروف شده‌اند همسو شده است.

ماجرای تهدید مجری

سال گذشته دهباشی پس از حضور در برنامه‌ی «سختانه»ی میلاد دخانچی در تلویزیون گلایه کرده بود. توضیحات میلاد دخانچی در این باره را می‌بینید:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جالبه شما اطلاح طلب ها چون کسی حرف مخالف شما می زنه می روید با مخالفانش یک طرفه مصاحبه می کنید و…. بعدشم اولش می نویسید با ما مصاحبه نکرد، مردم شما را شناختند

    2
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا