خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امیر تتلو از دلیل حمایت از رئیسی گفت

امیر تتلو گفته دلیلش برای حمایت از ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی این بوده که “جوانی و قدرت” آقای رئیسی را سنجیده و به همین دلیل ” یک تنه” از او حمایت کرده، هر چند که به خاطر این تصمیم فشارهای زیادی را متحمل شده است.

او در گفت‌وگویی با بی‌بی‌سی فارسی “قدرت” آقای رئیسی را اتکایش به سرمایه آستان قدرس رضوی دانست.

امیر تتلو در پاسخ به بهزاد بلور، مجری برنامه بلور بنفش که پرسید برای بسیاری این سوال مطرح است “چرا امیر تتلو این قدر رنگ عوض می‌کند؟” گفت:” من مدتی با جمهوری اسلامی بودم، اما بعد دیدم چیزی تغییر نکرده و [جمهوری اسلامی] آن چیزی که فکر می‌کردم نیست.”

تتلو گفت که هدفش از هواداری‌ جمهوری اسلامی ایران این بود که بتواند ثابت کند کسی با مشخصات ظاهری او (خالکوبی روی صورت و بدن و گوشواره) می‌تواند مجوز خوانندگی بگیرد و اگر او موفق به این کار شود، راه برای دیگران نیز باز خواهد شد.

او گفت در مدتی که در ایران بوده “همه قوانین جمهوری اسلامی را رعایت” می‌کرده است و قصد نداشته با تظاهر مجوز کار بگیرد.

سال گذشته در جریان انتخابات ریاست جمهوری ایران انتشار ویدئویی از تتلو در کنار ابراهیم رئیسی، نامزد اصلی اصولگرایان جنجال برانگیز شد و انتقاد بسیاری از هواداران آقای رئیسی را برانگیخت.

تتلو که با خواندن ترانه‌ای در انتخابات ۱۳۸۸ از میرحسین موسوی حمایت کرد، در پاسخ به سوال بی‌بی‌سی فارسی درباره علت حمایتش از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفت: “من از هر دو جناح حمایت کرده‌ام. یک بار از اصلاح‌طلبان که دیدم آخر سر به حسن روحانی ختم شد و به جایی نرسید و بار دیگر از محافظه‌کاران که این هم به جایی نرسید.”

او گفت که اگر بخواهد اکنون از کسی حمایت کند از محمود احمدی نژاد حمایت خواهد کرد.

بهزاد بلور از امیر تتلو پرسید که چگونه در سال ۱۳۹۶ ستاد ابراهیم رئیسی پذیرفت که کسی با ظاهر او و جنجال‌هایی که پیشتر داشته در برنامه تبلیغاتی او و در کنار او ظاهر شود. تتلو در پاسخ گفت که وقتی همه هنرمندان و ورزشکاران کاندیدای رقیب حمایت می‌کنند، طبیعی است که حمایت کسی مانند من از آقای رئیسی با استقبال روبه‌رو شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا