خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اعضای شورای مرکزی اعتمادملی به دبیرکلی کروبی رای دادند»

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: بار دیگر اعضای شورای مرکزی حزب اعتمادملی به اتفاق آرا به دبیرکلی آقای مهدی کروبی رای دادند.

به گزارش انصاف نیوز و به نقل از حزب اعتمادملی، اسماعیل گرامی‌مقدم درباره اولین جلسه شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت: امروز بیست مهرماه ۹۷ اولین جلسه شورای مرکزی حزب اعتمادملی بعد از سومین کنگره سراسری این حزب برگزار شد.

سخنگوی حزب اعتمادملی در ادامه با تاکید بر مواد موجود در اساسنامه حزب عنوان کرد: بر اساس ماده ۱۴ اساسنامه حزب که در آن قید شده در اولین جلسه شورای مرکزی باید دبیرکل و ارکان حزب انتخاب شوند و پس از آن امور حزب با مدیریت ارکان حزب پیش‌ رود، انتخاب دبیرکل، قائم‌مقام و روسای دفاتر انجام شد.

او با تاکید بر اصرار اعضای شورای مرکزی بر حضور مهدی کروبی به عنوان دبیرکل گفت: بر همین اساس بار دیگر اعضای شورای مرکزی حزب اعتمادملی به اتفاق آرا به دبیرکلی آقای مهدی کروبی رای دادند.

گرامی‌مقدم ادامه داد: پس از آن به استناد همین اساسنامه باید قائم مقام و سخنگوی حزب انتخاب می‌شدند که برهمین اساس شورای مرکزی الیاس حضرتی و اسماعیل گرامی‌مقدم را به عنوان قائم مقام و سخنگوی حزب به مدت یک سال برگزیدند.

سخنگوی حزب اعتمادملی با اشاره به انتخاب روسای دفاتر احزاب عنوان کرد: همچنین شورای مرکزی درباره پنج دفتر تصمیم‌گیری کرد و با رای حاضران سیدرحیم ابوالحسنی رییس دفتر سیاسی، رضا نوروززاده رییس دفتر اقتصادی، سعدالله نصیری قیدار رییس دفتر فرهنگی، رئوف قادری رییس دفتر اجتماعی و محمد جلیلیان به عنوان رییس دفتر حقوقی انتخاب شدند.

او با بیان اینکه برخی از اعضای شورای مرکزی هم درباره برخی از مسائل اظهارنظر کردند، گفت: پس از آن افراد دیگری هم به عنوان تریبون آزاد اظهارنظر کردند و در پایان مقرر شد در جلسات بعدی شورای مرکزی، روسای کمیته‌ها و شاخه‌ها هم تعیین شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا