خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وقتی اشک‌های هافبک پرسپولیس همه را به گریه انداخت

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس اردوی تیم ملی کشورش در عربستان را ترک کرد و به بغداد بازگشت تا در مراسم خاکسپاری مادرش شرکت کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الشرق، مادر بشار رسن، بازیکن عراقی پرسپولیس قبل از دیدار دوستانه تیم‌ ‌ملی عراق برابر آرژانتین درگذشت. سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق از گریه های این بازیکن بعد از شنیدن خبر درگذشت مادرش سخن به میان آورد.

محمد خلف، گفت‌: قبل از بازی خبر بسیار دردناکی را شنیدیم. به ما خبر دادند که مادر بشار رسن فوت کرده است. پدر او با ما تماس گرفت و تاکید کرد که نباید تا بعد از دیدار برابر آرژانتین این خبر به رسن داده شود چرا که این بازی برای او بسیار مهم است و باید در آن به میدان برود.

او ادامه‌ داد: پنج ساعت قبل از بازی به همه بازیکنان دستور داده شد تا گوشی‌های خود را خاموش کنند و تنها روی بازی تمرکز کنند. کاملا هماهنگ کردیم که به کسی چیزی به بشار نگوید. او بازی را بدون این که خبری از مرگ مادرش داشته باشد آغاز کرد و توانست بازی بسیار خوبی را هم به نمایش گذارد. بعد از بازی و حتی زمانی که به هتل رفتیم هنوز بشار چیزی نمی‌دانست.

سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق در پایان، اضافه کرد: در هتل عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون نزد بشار رفت و به ستایش از بازی او پرداخت. او به رسن گفت‌ که آیا به قضا و قدر الهی باور دارد و او گفت‌ بله. و در این هنگام خبر مرگ مادرش به بشار داده شد و این بازیکن اشک ریخت و همه ما را به گریه انداخت.

هم‌چنین السومریة گزارش داده  است که ستاره عراقی پرسپولیس پس از این بازی اردوی تیم‌ ‌ملی کشورش را ترک کرد و به بغداد بازگشت تا در مراسم خاکسپاری مادرش شرکت کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا