خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت پرونده‌ی «جمعه خونین زاهدان» | مقام ارشد قضایی: به حکم دادگاه اعتراض شد

یک مقام ارشد قضایی درباره‌ی آخرین وضعیت پرونده‌ی رخدادهای هشتم مهر 1401 زاهدان که به «جمعه خونین زاهدان» مشهور شده گفت: حکم این پرونده صادر و به آن اعتراض شده و در دیوان عالی کشور در حال بررسی  است.

میزان، خبرگزاری قوه قضاییه، نوشت:

«رئیس دیوان عالی کشور در این مراسم در رابطه با پرونده قضایی هشت مهر زاهدان گفت: پرونده قضایی هشت مهر در زاهدان مسیر درست خود را طی کرده حکم آن صادر شده به حکم اعتراض شده و در دیوان عالی کشور در حال بررسی است.

حجت الاسلام و المسلمسین منتظری گفت: دقت در رسیدگی زمان می‌برد و ما باید تلاش کنیم زمان را به حداقل برسانیم، پرونده مسیر خود را طی کرده حکم صادر شده به حکم اعتراض شده در دیوان عالی کشور است که با اولویت پیگیری ان را می‌کنیم و دستور اولویت خواهیم داد.

وی گفت: شرایط کشور ما به گونه‌ای است که همه باید در راستای توسعه کشور گام برداریم، اما عده‌ای با استفاده از تریبون‌های که دارند حرف‌های می‌زنند که دشمن شاد کن است بدانند نظام جمهوری اسلامی تثبیت شده و منتهی به ظهور بقیه الله خواهد بود.

رئیس دیوان عالی کشور تاکید کرد: تریبون دار‌ها بدانید مطمین باشید این نظام مورد به توجه عامه مردم است بنابراین باید طرز تفکرات خود را تغییر دهید قدرت نظام جمهوری اسلامی اسرائیل را به ذلت کشاند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا