خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در انتظار یک خط عذرخواهی صریح حمید فرخ نژاد

«علی علیزاده» مشهور به «علیز»، تحلیلگر سابق بی بی سی که در سال‌های اخیر تغییر موضع داده است، در ادامه‌ی اختلاف با «حمید فرخ نژاد» بازیگر سینما، در یادداشتی تلگرامی با عنوان «در انتظار یک خط عذرخواهی صریح حمید فرخ نژاد» نوشت:

اپیزود یک: فرخ نژاد در مصاحبه با تی‌وی پلاس گفت «می‌خواهم هشتاد میلیون ایرانی نباشد اما یک خم به ابروی فرزندم نیاید». همان فرزندی که آنقدر نگران امنیتش بود که از دوازده سالگی به آمریکا فرستاد و باید برایش ماهی ده هزار دلار جور کند. همان ده هزار دلاری که اگر گران شود، قیصریه را آتش میزند و برای توپخانه تلویزون منوتو مهمات تولید می‌کند.

اپیزود دو: فرخ نژاد در پاسخ به اعتراضات ویدیویی منتشر کرد. آیا از خانواده‌هایی که فرزندانشان را برای امنیت و منفعت بقیه هشتاد میلیون قربانی کردند عذرخواست؟ خیر. گفت مصاحبه‌ دو ساعت و نیم بوده و حالا یکی دو جمله از دهانش پریده و منتقدین غرض و مرض داشتند که این دو جمله را بزرگ کردند. فرخ‌نژاد که اینقدر عاشق غرب است نمی‌داند یک جمله این چنینی پایان عمر یک سیاستمدار و بازیگرغربی است؟

اپیزود سه: امیرمهدی ژوله به دفاع از رفیقش برخاسته و من را هم به خاطر نقد فرخ نژاد تلویحا «نامرد» خوانده. اگر فرخ نژاد با حرفش به ارزش خانواده دوست بودن اولویت داد حالا ژوله، ارزشهای ملی و «دفاع از وطن» را قربانی ارزشهای «رفیق بازی» و «مرام بازی» و «دفاع از هم‌صنف» کرده.

آقای ژوله! ایران مورد حمله تروریسم اقتصادی آمریکاست و شرایط حساس. ولی شما وضع را با فیلم‌ فارسی‌‌های قبل انقلاب اشتباه گرفتید. به جای انکه از فرخ‌نژاد بخواهید از مردم عذر بخواهد، برای «خطای اجتماعی» یک خاطی راه فرار باز می‌کنید و ‌همدستش می‌شوید. وظیفه شهروندی و تکلیف ملی خود را قربانی «رفیق‌بازی» و «مرام بازی» می‌کنید. به جای اینکه کنار ایران قرار بگیرید، کنار هم صنفی‌تان قرار می‌گیرد. شاید هم احساس کردید صورتک سلبریتی‌ها دارد میفتد و نگرانید.

آقای ژوله. من «نامرد»، من «نفوذی»،  من «مزدور». در کشوری که برایش صدها هزار نفر جان دادند و می‌دهند، توهین و اتهام شنیدن اصلا هزینه‌‌ای محسوب نمی‌شود. اما شما هم حاضرید به خاطر مردمتان به رفیقتان بگویید بالای چشمش ابروست؟

آقایان سلبریتی! شمایی که روزانه از عذرخواهی و استعفای سیاستمداران غربی و خودکشی مدیران ژاپنی داستان می‌نویسید. با همه شما هستم. «رفیق‌تان»، آقای فرخ نژاد بخش مهمی از مردم ایران را «آزار عاطفی» داده. رفیقتان در شرایطی که ایران نیاز به انسجام و همبستگی ملی دارد، منفعت‌طلبی و سودجویی را رسما تبلیغ کرده‌. لازم نیست خودکشی کند و استعفا بدهد، اما به شعور مردم توهین نکنید و به جای کمک به رفیقتان در فرار رو به جلو، مجبورش کنید از اینکه زخم صدها هزار خانواده عزیز از دست داده ایران را تازه کرده با یک جمله صریح عذرخواهی کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. منش حمید فرخ نژاد دقیقا منطبق با روش و مرام همان عوامل دولت پنهان است که جناب علیز مدتی است به مقام سخنگویی شان تشرف پیدا کرده!

    3
    1
  2. اهای ….اقای بازیگر نتونستی واقعا نتونستی …..سنگین بود حق داری این اعتبار خیلی سنگین بود ولی دیگه تموم شد همین ……یادته برا اون وزیر که ان مرد مستاصل رو مسخره کرد چطور دل سوزوندی؟؟؟؟؟؟اونکه مالیدن رو برا ان مرد تجویز کرد …حالاهم تو بمال تا حالا هم ………ولی وقتی کسی محلت نذاشت باید بری پیش فرزندت وبمالونی تا بهت یه نقش دست چندمی بدن…. ولی دوستان تصدیق میکنید همان هنرپیشه های فیلمفارسی یک جو غیرت داشتند مخصوصا همین اخری که مدتی قبل برایش فاتحه خواندید دیدید تا اخر عاشق مردمش بود………

    3
    1
  3. ظاهرا دائره خطوط قرمز علاوه برمحدودیت های ……….به تعلقات اشخاص هم تسری یافته است……

  4. جناب آيت ا… عليز! کنار گود نشسته اي و ميگي لنگش کن! مي بينم که تو هم ياد گرفتي ، شرايط حساس!!!، عزيزم آيت ا… عليز، چرا شما از بلاد کفر و استعمار پير دل نمي کني بياي توي مملکت خودت (اگه ايران رو مملکت خودت ميدوني) و در اين شرايط حساس کنار مردمت (اگه مردم ايران رو مردم خودت بدوني) باشي!!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا