خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه فعالان حوزه سلامت به رییس دانشگاه ع.پ شیراز

جمعی از فعالان حوزه سلامت استان فارس در آستانه یکسالگی مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی شیراز با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به رییس این دانشگاه، از وی خواسته اند نسبت به اتهامات وارده در مورد فسادهای های گسترده در دوران مدیریت سابق این دانشگاه اقدامات موثری انجام دهد.

نویسندگان نامه درخواست داشته اند که رئیس این دانشگاه ضمن پیگیری اتهامات و برخورد قاطع با تخلفات احتمالی توضیحات قانع کننده ای به افکار عمومی ارائه کند.

به گزارش انصاف نیوز، متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر بهادر
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز

با سلام

احتراماً پیرو تاکیدات اخیر مسوولین کشور در برخورد با مفاسد اقتصادی و حراست از بیت المال، شایسته است که دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این راستا گام های موثری بردارد. همانگونه که مطلع هستید در دوران مدیریت سابق دانشگاه علوم پزشکی شیراز چندین مورد از اتهام به فسادهای گسترده در سطوح مدیریتی مختلف این دانشگاه رسانه ای شد، که از جمله می توان به اتهام تخلفات انجام شده در فروش زمین درمانگاه شماره 3 داراب، پروژه مسکونی پرسنل علوم پزشکی، چند شرکت تجهیزات پزشکی تحت عنوان وقف، مسائل حوزه دارو و … اشاره نمود که برخی از آنها در بازرسی استانداری، دادگستری و کمسیون اصل 90 مجلس دارای پرونده مفتوح هستند.

با توجه به اینکه مطرح شدن اینگونه اتهامات- که در صورت اثبات نشان از تخلفات دهها میلیاردی دارد- سوالات و ابهامات زیادی را در افکار عمومی ایجاد کرده است، تنها راه جهت جلب دوباره اعتماد عمومی به نهاد مرجع سلامت در استان، بررسی دقیق این موارد و پیرو آن معرفی و برخورد علنی با متخلفین و مجرمین احتمالی و یا رد اتهامات با دلایل متقن و مورد تایید افکار عمومی است.

با این تفاسیر از آنجائیکه نزدیک به یکسال از انتصاب شما به عنوان ریاست این دانشگاه می گذرد و با آگاهی از پاک دستی حضرتعالی و همچنین برخورد قاطع با تخلفات آموزشی و درمانی و البته موضع محکم دولت در زمینه “زدن مهر خیانت بر پیشانی مفسدین” از شما انتظار می رود در اسرع وقت:

1) به صورت رسمی و شفاف موضع خود و دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در برابر این اتهامات با اصحاب رسانه در میان گذارید.

2) روند بررسی و رسیدگی به هر یک از اتهامات اشاره شده و نتایج آن را اعلام نمائید.

3) در صورت اثبات هر یک از این اتهامات، فارغ از تفکر سیاسی و و گرایش فکری افراد مفسد و متخلف، به شدیدترین شکل ممکن با آنان برخورد نمائید.

4) برخوردهای انجام شده و یا در حال انجام از طرف شما و نهادهای انتظامی درون دانشگاه با افراد متخلف را به اطلاع عموم برسانید.

5) در صورت وجود افراد دارای مفسده های بزرگ اقتصادی و تضییع بیت المال، آنان را به دادگستری و سیستم قضایی معرفی نمائید.

6) در صورتیکه از سوی افراد یا سازمانی جهت جلوگیری از برخورد با این مفاسد تحت فشار قرار گرفته و یا می گیرید، آنان را به مردم معرفی نمائید.

در پایان اینجانبان ضمن حمایت از تلاش های کنونی و آتی شما در زمینه حراست از سرمایه های مردم و بیت المال بر خود لازم می دانیم تمامی موارد فوق را پیگیری نموده و تا نتیجه گیری نهایی از پای ننشینیم که خیر ما و شما در این است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با عرض تشكر از سايت محترم
    اينجانب يكي از پرسنل علوم پزشكي ميباشم كه در سال ٩٢ در پروژه پيش فروش آپارتمانهاي تحت عنوان پارميس و پارميدا ثبت نام كردم و اكنون بعد از گذشت پنج سال هيچ نتيجه اي نگرفته ايم
    اميدواريم با شناختي كه از دكتر بهادر داريم مشكل 430 نفر از پرسنل را حل كنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا