خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش شهرداری به ادعای شنود: پیگیریم | میرزایی: رها کنید!

روز گذشته ادعایی مبنی بر شنود تلفن معاونان شهردار توسط شخص افشانی، شهردار تهران به نقل از «حجت الله میرزایی» معاون برکنار شده، رسانه‌ای شد که واکنش‌هایی را همراه داشت. حجت الله میرزایی در این مورد ضمن گفتن اینکه توضیح محسن هاشمی – رییس شورا – در این مورد کفایت می‌کند، به انصاف نیوز گفت این موضوع را رها کنید. اما پوریا سوری، سرپرست روابط عمومی شهرداری به انصاف نیوز می‌گوید که اقدام حقوقی خواهند کرد.

بعد از انتشار خبر، محسن هاشمی آن را یک سوتفاهم قلمداد کرده و گفته بود: «این یک سو تفاهمی بود که با صحبت‌های بعضی از افراد اتفاق افتاده و بنده پیگیری و رسیدگی خواهم کرد. ولی شنود از صدر اسلام تا کنون مطرح بوده و زن و شوهرها هم از شنود علیه هم استفاده می‌کردند.»

حجت نظری عضو شورا نیز در توییتی نوشت: «ادعای مضحکی درخصوص بهره‌گیری از شنود برای کنار گذاشتن معاون برنامه‌ریزی #شهردارتهران مطرح شده که باید اذعان کنم اگر افراد مدعی بتوانند ادعای خود را اثبات کنند، بنده هم مثل آن‌ها برای رفتن مهندس افشانی تلاش خواهم کرد! اما اگر نتوانند اثبات کنند، لازم است لااقل از مردم عذر بخواهند.»

خبرنگار انصاف نیوز برای جویا شدن صحت و سقم خبر اولیه با میرزایی معاون سابق برنامه ریزی، توسعه شهری و امورشورا‌های شهرداری تماس گرفت و او اظهار کرد:«اصلا این موضوع را رها کنید. من در مورد این موضوع دیگر صحبت نمی‌کنم. به نظرم پاسخ آقای هاشمی کفایت می‌کند. دیگر این موضوع را ادامه ندهید و پیگیری نکنید.»

این در حالی است که میرزایی روز گذشته به اقتصاد آنلاین گفته بود: «آقای افشانی گفته‌اند که من تلفن معاونانم را شنود می‌کنم و فهمیده‌ام برخی‌شان پشت سر من حرف می‌زنند.»

وی ادامه داده بود: این کار غیرقانونی است و هرجای دنیا اتفاق می‌افتاد یک رسوایی بزرگ بود. اگر صحبتی هم شده در مورد عملکرد ایشان بوده، ما هیچ گاه برسر ماندن یا نماندن وجایگزینی ‌ایشان صحبت نکردیم.»

میرزایی در آخر خاطرنشان کرده بود: «دیشب خبری در کانال‌ها پیچید که یک فایل صوتی که در آن کریمی (مدیر روابط عمومی) ومیرزایی در حال رایزنی برای جانشینی افشانی‎اند به دست افشانی رسیده و دلیل حذف ناگهانی این دو از سمت هایشان همین فایل است.»

واکنش سرپرست روابط عمومی

«پوریا سوری» سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به خبرنگار انصاف نیوز گفت: «باید خودشان پاسخگو باشند که آن فایل صوتی که منتشر شده منتسب به ایشان هست یا نه و ما راجع به این موضوع نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم. مرکز ارتباطات شهرداری به عنوان یک رویه کلی  اطلاعیه‌ای منتشر کرده مبنی بر این که ماجرای شنود را ما تکذیب می‌کنیم و اقدام حقوقی انجام خواهیم داد.»

سوری ادامه داد: «این اقدام حقوقی کهکشانی دارد که هرکس ادعایی راجع به این موضوع دارد باید از آن دفاع کند و از جانب ما این موضوع تکذیب شده است.»

سرپرست مرکز ارتباطات در ادامه گفت: «آقای میرزایی مصاحبه را رد کردند و می‌گویند من مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام. یک صحبتی منتسب به ایشان بیرون آمده و خودشان باید یا این ادعا را یا رد کند یا قبول کند. تا جایی که ما می‌دانیم این موضوع را رد کردند و گفتند من راجع به این موضوع صحبتی نکردم، فایلی که منتشر شده اگر صحت داشته باشد خودشان باید پاسخگو باشند. ما نسبت به کسانی که تهمت زدند، افترا زدند و نشر اکاذیب کردند اقدام حقوقی خواهیم کرد و همه‌ی اینها در اطلاعیه‌ی ما هم آمده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا