خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«برخی مشکلات سایپا به دلیل سوءمدیریت جهرودی بود»

کاظم پالیزدار در گفت‌وگو با رویداد۲۴ چگونگی ورود بازرسی به تخلفات سایپا را تشریح کرده و گفته است: پس از دستور معاون اول رییس جمهور درباره ورود دبیرخانه ستاد به موضوع بررسی موارد ادعایی وقوع تخلفاتی درنامه سرگشاده‌ای جمعی از پرسنل گروه خودروسازی سایپا در فضای عمومی و مطالبه عمومی مبنی بر رسیدگی به موضوع دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی‌های اولیه را دراین راستا معمول به نحوی که توانست از تعدادی از افراد آگاه اطلاعاتی بدست آورد.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌گوید این مجموعه قصد پیش‌داوری ندارد، اما بررسی‌های اولیه حاکی از مسائلی است که بخشی از آن ناشی از سوءمدیریت برخی از مسئولان اسبق این شرکت است که موجب بروز مشکلاتی برای شرکت و کارکنان آن شده است. ضمن اینکه بخشی دیگر از آن به عملکرد مدیرعامل سابق [جهرودی] برمی‌گردد که البته باتوجه به شروع بررسی‌ها امکان اظهارنظر راجع به این موضوع زود بوده و باید منتظر نتیجه تحقیقات باشیم.

پالیزدار با تایید اخبار منتشره درارتباط با استقرار افرادی از سوی دبیرخانه ستاد در گروه خودروسازی سایپا می‌گوید: از روز یکشنبه ۲۲ مهرماه هیات بازرسی دبیرخانه ستاد متشکل از افراد متخصص و خبره در محل شرکت سایپا مستقر و اقدامات و بررسی‌های میدانی را درخصوص صحت و سقم موارد مطروحه آغاز کرده است.

دبیر ستاد هماهنگی با مفاسد اقتصادی گفته است این مجموعه آماده شنیدن اظهارات افراد مطلع و دریافت مستندات و مدارک ادعا‌های مطرح شده است لذا در راستای اجرای دستور معاون اول رییس جمهور بنا داریم با رعایت اصل انصاف، نسبت به بررسی سحت و سقم ادعا‌های مطروحه اقدام کنیم و نتایج آن را نیز حتما به اطلاع مردم می‌رسانیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا